Ditμdμh AntiV@ksin, Ini Penjelasan Lana Nodin Buat Semua Terdiam

“V@k.sin ke tak v@k.sin ke saya tetap tak boleh berlakon kerana akan berlepas ke Amerika Syarikat (AS) Sabtu ini”.

Itu respons ringkas pelakon sensasi Lana Nodin susulan tidak akan dibenarkan untuk memasuki set penggambaran drama Kekasih Hati Mr. Bodyguard kerana belum menerima sebarang vak.sin C.o.v.i.d.

Lana atau nama sebenarnya Mazlina Hasan Nordin ketika dihubungi Kosmo! Online berkata, sebenarnya wujud sa.lah fa.ham yang akhirnya men.ge.li.ru.kan netizen.

“Sebenarnya pihak produksi nak sambung lagi 13 episod bagi musim terbaharu selepas sudah diberi kebenaran melakukan penggambaran.

“Awal-awal lagi mereka sudah tanya dan berbincang dengan saya mengenai perkara itu, tetapi saya memang tak dapat nak sertai disebabkan akan balik ke negara suami hujung minggu ini.

“Bukan sebab saya belum v@k.sin. Jadi saya memang terpaksa to.lak tawaran tersebut dan mereka kini sedang mencari pelakon lain yang sesuai bagi meng.gan.ti.kan watak an.ta.go.nis yang saya bawakan sebelum ini,” katanya.

Menjawab persoalan ramai mengenai dirinya yang bersikap anti vaksin, Lana mene.gas.kan dia bukan seperti itu dan tetap akan mengambilnya tidak lama lagi.

“Saya bukan tak nak ambil, tetapi anak saya ada ma.sa.lah ke.si.hatan, dia sa.kit jan.tung sejak lahir. Saya pula masih menyusukan dia sampai November nanti.

“Saya pun ada surat daripada dok.tor dan bukan suka-suka ingin me.no.lak v@k.sin. Ny@.wa anak saya lebih penting dan jadi keutamaan sekarang ni,” ujarnya.

Tambah pelakon Aku Yang Kau Gelar Isteri itu, dia tetap akan mengambil v@k.sin tetapi bukan di Malaysia dan tidak dalam masa terdekat ini.

“Saya akan ambil di AS nanti bersama suami. Tunggulah mungkin awal tahun depan ke. Bukan tak nak ambil langsung. Benda nak masuk dalam badan dan saya kena pastikan betul-betul selamat digunakan serta melepasi u.jian kli.ni.kal.

“Saya ada sebab tersendiri kenapa tak nak ambil v@k.sin ketika ini. Itu hak peribadi dan hak asasi saya sebagai rakyat. Tiada siapa boleh pak.sa,” katanya.

Terdahulu, nama Lana menjadi buah mulut netizen dan hangat diperkatakan kerana meng.kri.tik Ketua Pengarah Ke.si.ha.tan, Tan Sri Dr. Noor Hisham Abdullah.

Dia turut di.tu.duh sebagai @ntiv@ksin dan cuba meng.ha.sut orang lain dengan mempersoalkan keber.ke.sa.nan v@k.sin C.o.v.i.d tersebut.

Sumber:

[1] Rujukan, Kosmo

[2] Gambar 1, Ini Majalah

[3] Gambar 2, mStar

[4] Gambar utama, Palbagai Macam dan Sayaiday

Leave a Reply

Your email address will not be published.