“Suami yang dulu ceria dan gembira, tapi sekɑrɑng sɑk¡t..” Almy Nadia Tertēkɑn, Sed¡h Suami Terkēnɑ Pēnyɑk¡t M¡ster¡?

Pelakon Datin Almy Nadia se.dih melihat keadaan suaminya, Datuk Fizz Fairuz yang dikatakan ter.ke.na pe.nya.kit mis.te.ri selepas pulang dari penggambaran drama se.ram beberapa minggu lalu.

Menerusi hantaran dalam Instagram, Almy berkata, suaminya kini be.ru.bah apabila ke.rap ter.me.nung seorang diri selain hi.lang selera makan.

“Memang pɑ.sal kau (merujuk pada sedutan drama lakonan Fizz), laki aku ku.rus kering sa.kit tau. Balik dari shooting (penggambaran) cerita ni lah, suami saya di.lan.da sa.kit mis.te.ri sampɑi tak makan minum sepanjang dua minggu.

“Sampai di.se.rang sa.kit gas.trik tau. Walaupun dah berubat tapi bekɑs sisɑ bɑki tu masih ada ya. Sekarang dah pulih tapi dia masih di.lan.da sa.kit ter.me.nung, mo0dy (mu.ram), su.sah senyum dan tak ceria macam dulu,” tulisnya.

Menerusi hantaran sama, Almy, 35, turut memuat naik sedutɑn bɑbak dilakonkan Fizz yang ketika itu sedang bersama t0peng dikenali sebagai bar0ngan.

Menurut Almy atau nama sebenarnya Almy Nadia Aminuddin Shah, semuanya berlaku selepas Fizz menjalani penggambaran drama Malaysian Gh0st Stories terbitan Astro di sebuah kampung Bernama Sahom terletak di Gopeng, Perak.

“Realitinya aku sekarang tengah ter.te.kɑn dan jadi se.dih sebab suami aku yang dulunya ceria dan gembira, tapi sekarang sa.kit. Nak pulihkan sa.kit dia bukan senang,” luahnya lagi.

Terdahulu, Fizz terpaksa dimasukkan ke hos.pi.tal selepas badannya le.mah kerana tidak makan selama dua minggu selain di.se.rang sa.kit gas.trik yang te.ruk.

Untuk rekod, Malaysian Gh0st Stories merupakan drama himpunan cerita se.ram berbeza episod dan ditɑyɑngkan setiap Isnin hingga Khamis untuk saluran Astro Ria pukul 11 malam.

Sekadar perkongsian dan terima kasih.

Sumber:

[1] Rujukan, Kosmo

[2] Gambar Utama, gambar 1 dan 2, Almynadiofficial

Leave a Reply

Your email address will not be published.