“Semua dah ada belaka.. barang kemas, beg tangan, kereta, rumah dah 20 biji”, Akhirnya Terb0ngkar Apa Yang DSV Mahukan Sebenαrnyα.

Baharu sahaja menyambut ulang tahun kelahiran ke-50 kelmarin, tiada apa yang dimahukan usahawan kosmetik sen.sasi, Datuk Seri Vida selain kasih sayang Allah SWT.

Menerusi siaran langsung dalam Instagram, Vida memberitahu dia tidak mahu sebarang hadiah ma.hal sempena hari ulang tahunnya dan cukuplah hanya d.o.a ikhlas daripada orang ramai.

“Saya tak perlu hadiah semua, saya dah ada belaka, Alhamdullilah. Saya hanya perlukan d.o.a ramai, saya perlukan kasih sayang Allah”.

“Nak barang kemas, ada dah. Barang kemas bukan setakat pakai, dah ada kedai. Nak beg tangan, dah penuh rumah”.

“Nak kereta, kereta dah ada. Nak rumah, ada dah dalam 20 buah rumah saya. Itu riak.lah pulak tu,” tambahnya lagi.

Pada hantaran sama, Vida atau nama sebenarnya Hasmiza Othman turut berkongsikan tip dan amalan yang sering dilakukannya setiap kali menjelang ulang tahun kelahirannya setiap tahun.

“Pada hari lahir saya ni, biasanya saya akan membaca surah al-Fatihah untuk diri sendiri, untuk ar.wah anak saya, ibu saya dan untuk kamu semua.

“Baca al-Fatihah sekejap, tak sampai dua minit, tapi dia punya zat lain macam datang ke dalam jiwa kita,” katanya.

Pada sesi siaran langsung tersebut juga, pengikut turut meninggalkan komen supaya pelantun lagu I Am Me itu tidak lagi menyebut nama be.kas pembantu peribadinya, Iqbal dalam sebarang perkongsiannya selepas ini.

Terdahulu, pasangan itu me.ran.cang mendirikan rumah tangga pada Disember akan datang tetapi berdepan pelbagai kon.flik seperti tidak mendapat res.tu kedua-dua anak Vida dan sebagainya.

Tidak setakat itu, Iqbal turut memberitahu hatinya sudah ta.war dan telah mem.batal.kan tempahan hotel untuk hari bahagianya bersama Vida.

Sumber:

[1] Rujukan, Kosmo

[2] Gambar Utama, Dato Seri Vida (Instagram)

[3] Gambar 1 dan 2, Dato Seri Vida (Instagram)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *