Pertama Kali Jumpa Cal0n Isteri, Gεlagat Pemuda Ini Cμit Hati Wargαnet

Siapa yang tak ta.kutkan bila pertama kali jumpa dengan keluarga bakal mertua,tak kisah la kaum lelaki atau pun kaum wanita. Sama seperti yang dilalui pemuda ini, dia berasa sangat gu.gup dan gemen.tar kerana ini merupakan kali pertama dia bertemu dengan keluarga wanita itu.

Bukan saja pertama kali jumpa keluarga wanita itu, dia juga pertama kali jumpa dengan bakal isterinya. Menerusi rakaman video yang telah dimuat naik oleh @bb.eddy di laman Tiktoknya, kelihatan terserlah perasaan gu.gup dan ta.kut diwajahnya.

Gadis bernama Bibi Maidiana Mariam Mahadi itu berkata video tersebut dirakam sewaktu mereka bertan.dang ke rumah bakal isterinya di Taiping, Perak.

“Ketika majlis perkenalan itu antara kedua keluarga, saya sen.gaja rakam ge.lagat abang saya sebab nak mengu.sik dia yang kelihatan gemen.tar”.

“Mula-mula dia tak perasan saya sedang rakam.. kemudian bila perasan dia meminta saya berhenti sebab ma.lu. Saya memang suka sa.kat dia sejak dari perjalan ke rumah bakal mertua dia lagi”.

“Abang saya memang orang yang pema.lu dari zaman sekolah lagi, Rutinnya pergi dan balik sekolah. Tak ada masa nak bers0sial sangat”.

“Sebelum dipertemukan dengan wanita pilihan keluarga, dia sin.gle dan avai.lable”.

“Bukannya dia tak ada peminat tapi abang ni pemalu. Pernah je ada kawan saya yang perkenan dengan dia tapi dia belum terbuka hati. Pernah juga abang berkata dia tak nak berkahwin sebab nak jaga mak ayah”.

Sementara itu, Muhammad Haziq menganggapkan pilihan keluarga merupakan pilihan yang terbaik untuknya. Dia juga berkata bahawa dia sangat gemen.tar namun bersyukur kerana semuanya lancar.

“Sebenarnya saya dari rumah lagi gemen.tar tapi masa tu masih okey. Tapi semakin dekat nak sampai rumah keluarganya saya semakin berde.bar. Alhamdulillah semua dipermudahkan”.

“Saya nak berterima kasih kepada semua kerana dah doakan segala urusan berjalan lancar”.

Sumber:

[1] Rujukan, Mstar

[2] Gambar Utama dan Gambar lain-lain, Mstar

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.