(Video) “Aku yg sεrαm..” -Nεtizεn, Aksi Selambεr Lelaki Ini Dengan Buαyα Buat Nεtizεn Kagum

Baru-baru ini viral sebuah video Tiktok yang dikongsi oleh seorang pengguna Tiktok, yang bernama @perezaaron6.

Berdasarkan video tersebut, ia memaparkan seorang lelaki memberi makanan kepada buaya, dengan jarak yang tersangat rapat.

Apa yang menariknya, lelaki tersebut sempat bermanja-manja dengan buaya itu seperti men.ciumnya.

Video tersebut boleh ditonton seperti dibawah:

Video tersebut berjaya meraih tontonan sebanyak 490, 600 tontonan, 30,700 tanda suka dan 806 komen.

Hasil tinjaun di ruangan komen mendapati rata-rata netizen kagum dan teruja dengan lelaki itu.

Antara komen netizen adalah:

“omg”

“ta.kut tengok”

“dia xberde’bar ke tu…”

“aku jumpa buaya sarawak nak ci’um pun tak boleh nanti kena makan”

“ilmu dia tinggi geng”

“santai je Abg tu bagi makan, se.ramm kot”

“kalau aq dh gela.bah dah, srs do trau’ma ngan buaya”

“Sudah jinak”

Sumber:

[1] Video dan Gambar utama, @perezaaron6.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *