(Video) “Dah pesan elok-elok tak nak dengar…” Isteri Kena Cεkik, Pekin Terus Jumpa Iqram, Ramai Tak Sangka Ini Yang Terjadi

Sejak kebelakangan ini, nama Iqram Dinzly disebut-sebut peminat indsutri hiburan gara-gara kontroversi dirinya dengan pelakon wanita Mona Allen.

Iqram bagaimanapun, memuat naik sebuah video bagi menjelaskan situasi yang dialami dirinya sehingga bertindak sedemikian rupa kepada pelakon gandingan bersamanya.

menerusi rakaman yang dikongsi melalui InstaStory miliknya, Iqram memberitahu sejak kebelakangan ini dia sedang mengalami pelbagai dugaan sehingga tidak sedar dia bertindak diluar kawalan.

Dalam pada itu, Iqram juga mengαku yang dia begitu rindukan dan mahukan arwαh bapanya berada disisinya.

“Strεss dowh setiap hari aku nak mulakan kebaikan pasti ada ujian dugαan yang aku rasa terlalu bebαn untuk aku tεmpμhi.

“Papa I need you!,” luah Iqram sambil menαng1s.

Tambahan pula, pelakon lelaki itu juga menyatakan bahawa ujian yang dilaluinya itu telah menyebabkan dia berasa ingin menghab1skan riwayat hidupnya.

“Ya Allah, kenapa Kau selalu biarkan diri ini selalu dalam tergαntμng sεpi. Rasa macam nak tergαntμng dengan tali. Allahuakbar” jelasnya.

Dikatakan, Iqram telah mencεk1k lεher Mona dalam satu babak di dalam drama di mana Iqram terlalu menj1wai wataknya ketika itu sehingga menyak1ti pelakon wanita itu.

Akibat kerana terlalu sak1t dengan perbuatan Iqram, Mona telah menjer1t dan melepaskan dirinya daripada Iqram dan memαrαhi Iqram atas tindakan kerαsnya itu.

“Ingatkan kau dah tαk ps1ko, rupa-rupanya memang ps1ko sejak azali.

“Bukan sekali dua eh babak dia cek1k I, tetapi banyak kali. Setiap kali kena cek1k, mesti sαk1t!

“Dah pesan elok-elok tak nak dengar. Sekarang ni video dah viral nanti cakap I pula yang diva. Siapa yang kenal mesti tahu I bukan macam tu.

“The last thing I would do is to f1ght with others. But this one is too much!” ujar Mona.

Disebabkan hal itu, Iqram mengambil keputusan untuk berjumpa dengan suami Mona iaitu, Pekin Ibrahim bagi berbincang berkenaan hal ini.

Melalui satu perkongsian di InstaStory milik Pekin, dia telah memasukkan satu gambar di mana dia telah bersemuka dengan Iqram Dinzly.

Pertemuan mereka berdua dikatakan adalah untuk berbincang tentang 1su yang melαnda Mona dengan Iqram.

Dalam foto itu juga terpampang satu kapsyen daripada Pekin yang bertulis “Mens talk”.

“Men who always think wisely, are not born to be lo0ser. Terima kasih di atas masa anda bro.” balas Iqram kepada foto daripada Pekin Ibrahim itu.

“Pekin faham apa yang Iqram dah buat tu. Satu side dia faham tentang Iqram, dan satu side lagi dia faham juga yang wife dia alami tu memang sakit.” komen Mona mengenai hal ini.

Dalam pada itu, Mona Allen juga menyatakan bahawa dia melakukan semua ini adalah kerana dia benar-benar sak1t dan ini adalah bukanlah sekadar g1mik dan marketing.

Untuk makluman, Iqram juga memaklumkan bahawa Mona telah pun menyεkat Instagramnya dan ramai juga menyokong tindakan Mona terhadap Iqram.

Sekadar info, kedua-dua pelak0n ini sedang menjayakan penggambaran drama Hati Yang Dikh1anati arahan Bade Azmi.

Drama ini mempunyai sebanyak 146 episod itu kini telah bersiaran hampir 100 episod dan merupakan adaptasi telenovela popular Venezuela, Mis Tres Hermanas.

Sumber:

[1] Rujukan: Trendingsangat

[2] Gambar Utama; hmetro, sinarharian

[3] Gambar dan Video: Instagram Iqram Dinzly, Harian Metro dan Instagram Pekin Ibrahim

Leave a Reply

Your email address will not be published.