(Video) Tulαr Tarikh Majlis Akikah Nama Anak Neelofa, Cµri Tumpuαn Ramai

Anak kepada pasangan selebriti dan usahawan terkenal Neelofa dan Harris Ismail sering mendapat perhatian warganet setiap kali ibunya berkongsi ke media sosial. 

Perkongsian Neelofa mahupun Harris berkenaan perkembangan anaknya, Muhammad Bilal akan menjadi tumpuan umum meskipun mereka masih tidak mende’dahkan wajah anak mereka kepada umum. 

Walau bagaimanapun, perkongsian video daripada akaun TikTok @kadgalericinta mence’tuskan pelbagai reaksi daripada warga maya apabila tertera nama Muhammad Bilal di papan hiasan tersebut. 

Menerusi video tersebut, papan nama Muhammad Bilal untuk Majlis Akikah dan Kesyukuran yang akan diadakan pada 28 Mei nanti. 

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen membuat pelbagai spekulasi tentang tarikh tersebut serta nama Bilal itu. 

“Anak Neelofa kan? Agak2 masa aqiqah tu cane dia nak tutup muka anaknya?”

“Mungkin tu tarikh dia akan reveal muka bilal”

“Anak lofa kan, agak nya time ni kot dia akn tunjuk muka Bilal”

“Mungkin dia tunggu majlis akikah dulu kot baru dia tunjuk Bilal”

“Yekot time ni dia tunjuk sebab dia pun dah bagi hint muka bilal mcm dia SKT time kecik”

“Rasanya ni masanya lofa akan tunjuk. Yelah buat apa buat majlis kalau nak sorok muka lagi.”

Video:

Untuk makluman, Neelofa dan Harris memaklumkan tidak akan mende’dahkan wajah anak mereka kepada umum untuk waktu terdekat ini dan akan memilih masa yang sesuai suatu hari nanti. 

Hal ini disebabkan beberapa faktor antaranya tidak mahu anaknya terkena penya’kit ain atau tak’sub melam’pau yang boleh memu’daratkan kesiha’tan anak mereka. 

Sekadar onfo dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, himpunanceritalawak

[2] Gambar, @kadgalericinta, neelofa

[3] Video, @kadgalericinta

Leave a Reply

Your email address will not be published.