(Video) “Mommy, apa sayahnya…” Reaksi Jebat Apabila Ditegúr Noor Nabila Cúit Hati Ramai

Setiap ibu bapa mahu berikan yang terbaik untuk anak-anak mereka seperti menjaga pemakanan mereka. 

Jajan atau makanan ringan tidak elok diamalkan selalu kerana boleh memuda’ratkan kesihatan. 

Namun anak-anak sentiasa ingin memakan jajan kerana rasanya yang lazat, jadi ibu bapa memilih jalan yang kreatif untuk mela’rang anak-anak mereka. 

Seperti perkongsian Noor Nabila menerusi akaun TikToknya @noornabila, yang mela’rang anaknya Jebat Jayden untuk tidak memakan jajan. 

Sebaliknya reaksi dan respon Jebat pula undang tawa netizen dengan telatah lucunya. 

Nabila mela’rang Jebat untuk makan jajan dengan alasan akan ada cacing dalam badannya. 

“Dia tanya kita pulak apa sayahnya… makan jajan memang sayahhhhhhh sayang oi,” kapsyen Nabila.

Tetapi balasan Jebat pula buat ibunya pe’ning kepala. Mana tidaknya, jawapan yang diberikan Jebat mencuit hati mereka yang mendengar. 

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet turut terhibur dengan telatah Jebat dengan meninggalkan pelbagai reaksi. 

“JAYDEN TAK SAYAH, KEROPOK TU YANG SAYAH” 

“Senyum dia tu ya Allah geramnyaa” 

“Bagus mummy jayden dah mula update setiap sejam. YEAYY hari hari tengok jayden” 

“Haha nak keraskan hati cakap tak boleh pun serba salah sebab comel” 

“Hahahhaha…muka x bersa’lah… “mummy2 apa sayahnyaaaa” 

“Alah comie nye..lembut je suar dia ckp ‘mumy ape salah nye..” 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, sinarviral

[2] Gambar, noornabila, sharnaazahmad

[3] Video, @noornabila00

Leave a Reply

Your email address will not be published.