(Video) “Shuib memang gentle…” Zara Zya Tαmpil Dedαhkan Perkara Sebenar Selepas Dikatakan Bercintα Dengan Shuib

Terdahulu, tu’lar sekeping gambar pelawak dan usahawan iaitu Shuib bersama pelakon wanita cantik, Zara Zya. 

Dengan tu’larnya foto tersebut, ramai peminat berpendapat bahawa Shuib dan Zara sedang bercinta. 

Rata – rata warganet menyokong sekiranya mereka berdua benar – benar sedang dilamun cinta. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZaraPrihatin (@zarazya)

Dalam pada itu, Zara juga memuat naik sekeping foto ke laman Instagram miliknya meskipun ringkas, mampu membuat para peminat berteka – teki. 

Terbaharu, menerusi akaun TikToknya, Zara berkongsi sebuah video sambil mena’fikan perkara tersebut. 

“Bila ada video atau gambar saya dengan lelaki ini, terus nak jodohkan. Saya tak kisah nak komen apa, asalkan benda yang baik-baik.” 

“Tapi harap dapat fikir yang positif saja sebab tak nak la nanti ada pihak lain pula terasa ha’ti.” 

“Shuib pun ada kehidupannya sendiri, sama juga dengan saya.” ujarnya. 

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet memuji cara layanan Shuib terhadap Zara yang menghormati wanita. 

“Cara dia layan perempuan tu nmpak dia mahal.. dia jenis menghargai dan menghormati wanita.. ssh nak dpt.. limited edition” 

“Shuib still jaga mata die ..punya tinggi kehormatan die trhadap isteri” 

“Percaya x? semua wanita impikan lelaki mcm ni.. iaitu seorang lelaki yg pndai hargai wanita bukan playboy.” 

“Sumpah ni video paling sweet yang pernah aku tengok video banyak2. dapat rasa feel tu” 

“Shuib mmg gentle . Salah sorang artis yg aku suka . Hormat wanita” 

“I nampak ja shuib yg buka pintu kreta tu. X sedar i tgah senyum lebar sendiri. Either its a business matter or otherelse i like the way shuib act” 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, mstar

[2] Gambar, @zarazyaofficial, shuibsepahtu, zarazya

[3] Video, @zarazyaofficial

Leave a Reply

Your email address will not be published.