(Video) “Boy nak jadi apa-apa pun, yang penting..” Sharnaaz Ahmad Titip Pesanan ‘Pαdu’ Ke Jebat Jayden

Pelakon terkenal, Sharnaaz Ahmad bukanlah nama asing lagi dalam dunia hiburan seni tanah air.

Ditambah dengan kehadiran anak sulongnya, Jebat Ayden, dia sekeluarga kerap kali menarik perhatian ramai dek kecomelan dan gelagat mencuit hati warganet.

Selain itu, Sharnaaz juga selalu berkongsi aktiviti hariannya bersama Jebat di media sosial, sehingga mengumpul peminat tersendiri untuk anaknya itu.

Kredit: kdnews.site

Sebelum ini, Sharnaaz berkongsi video dimana dia begitu merindui Jebat selepas dire’man selama tiga hari.

Video itu berjaya menyen’tuh hati warganet selepas kelihatan Sharnaaz agak se’bak sambil memeluk erat Jebat.


Terbaru, perkongsian Sharnaaz sekali menarik perhatian ramai apabila, dia menitip kata-kata kepada Jebat apabila membesar nanti.

“Boy nak jadi apa-apa pun, Papa tak kesah. Ingat ni apa yang Papa nak cakap”

“Yang penting Boy happy, Boy buat apa yang Boy suka. Boy jadi manusia, ok?”

“Kalau orang tak suka apa yang kita buat, lan’tak p kat depa, yang penting suka.”

Manakala, tinjauan di ruangan komen mendapati, rata-rata warganet turut se’bak dengan perkongsian itu, serta memuji Sharnaaz sebagai bapa yang baik.

“So sweet both of you..semoga Jebat jd ank yg soleh”

“Idk why..berkaca pulak mata tengok sharnaaz layan Jebat..Father always the real hero!”

“Xtau pasai pa aku bleh sengih tgk deme ni lawak comeiii”

“Sempoii la jebat n baba, dua-dua comeyy”

“Suka tgk moment hebat dgn abg sharnaaz”

“Begenang ayaq mata bila tgk sampai habis”

“Anak antoo mkn kambing sedap kan jebat..”

Sumber:

[1] Rujukan, Instagram Sharnaaz Ahmad

[2] Gambar utama, Redaksi dan Instagram Sharnaaz Ahmad

Leave a Reply

Your email address will not be published.