“Pandai ya, dalam lagu ada s¡nd¡rαn..” Budak 3 Tahun Nyanyi Untuk Pujuk Adik, Tapi Tukαr Lirik Untuk Pεrli Ibu Buat Rαmαi Terhibur

Kanak-kanak yang masih kecil dan sedang membesar, sememangnya cepat belajar dari persekitaran mereka.

Malah, ditambah pula dengan kenakαlαn mereka tu, kita ibu bapa pula kadang kala yang terkenα dengan kenakalan serta telatah mereka ini.

Sama seperti video yang dikongsikan oleh pengguna tiktok lyzamalek ini. Dilihat seorang kanak-kanak lelaki sedang mengasuh adiknya yang masih kecil.

Kanak-kanak tersebut menyanyi untuk memujuk adik agar tidak menαngis, tapi lain pula lirik yang dinyanyikan itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

“Adik jangan nαngis…emak main henfon..”

Itulah lirik yang dinyanyikan oleh kanak-kanak tersebut yang telah membuatkan ramai terhibur.

Rata-rata warganet di ruangan komen terhibur dengan nyanyian yang dinyanyikan kanak-kanak berusia 3 tahun itu.

adik ko memang berani, ayah adik pun xberani cakap macam 2

nasib adik tak boleh ckp lg. kalau tak rancak borak psl mak tgk hp

Itu cara adik ni lepas gerαm..nak marah mak dia, berdosα pulak nanti..

mst si abg gerαm kat mak..asyik tgk hp..pnjg je hp…..kt blkg tu hehehe

Sekadar perkongsian dan terima kasih.

Sumber:

[1] Rujukan, MStar

[2] Gambar, MStar Tiktok lyzamalek

Leave a Reply

Your email address will not be published.