(Video) “Dia tau dak yang dia sebut Che Ta tu makkkk dia..” Gelagat Aaisyah Selepas Pakai Inai Buαt Rαmαi Terhibur

Sebut saja Che Ta pasti semua orang mengenali pengacara, pelakon, model yang terpesona ini.

Namanya tidak lagi asing lagi dalam dunia hiburan seni, malah berkembang ke industri perniaagan pula.

Baru-baru ini, Che Ta melancarkan produk terbaru, iaitu Inai hasil keluarannya bersama temannya, Anaz Zahrin dan usahawan lain.

Inainya itu dijual pada harga RM15 dan malah katanya lagi, ia dijual murah untuk bagi semua orang merasai inai keluarannya itu.

“Kami tak ka.cau siapa-siapa. Kami jual harga RM15 ni pun sebab kami nak semua merasa pakai inai Che Ta. Tak kisah la korang jual inai ke apa, rezeki Allah SWT kan luas,” katanya.

Kredit: beautifulnara.com

Semalam, Che Ta berkongsi satu video yang memaparkan Aaisyah mempromosikan produk inainya.

Menerusi video itu, kelihatan Aaisyah memuji produknya emaknya, sambil menunjukkan jarinya yang telah dipakai inai.

“Aaisyah suka giler dengan inai Che Ta ni, meghah menya.la” ujar Aaisyah.

Kapsyen video itu sempat ‘memuji’ anaknya itu dengan loghat Kedah yang pekat sekali.

Selain itu, Che Ta juga berjenaka dengan bertanyakan bahawa Aaisyah tu sedar tak bahawa Che Ta tu emak dia, sambil disertakan emoji gelak hingga keluar air ma.ta.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rozita Che Wan (@rozitachewan1)

Tinjauan di ruangan komen mendapati, rata-rata teruja dan terhibur dengan gelagat Aaisyah itu.

“Dia punya je.lingan mcm Che Ta saya nk beli inai Che Ta ni cantik saya memang suka pakai inai”

“Bukan ke che ta tu mak hang”

“Eee.. Comel.. Gewam acik dengar anak matsalleh campur ni loghat kedah.. Comel ngatt”

“Ge.ram budak nie..awt hang comey sangat. Semoga terkenan sikit2 muka hang nie sebab tengah ngandung”

Sumber:

[1] Rujukan, Instagram Che Ta

[2] Gambar utama, Berita Kopak Media dan Instagram Che Ta

Leave a Reply

Your email address will not be published.