(Video) “Nampak papa baru senyum…” Gelagat Anak Eyra Hazali Rindukan Papanya Buat Ramai ‘Gerαm’

Pelakon, Era Hazali merupakan nama tidak asing lagi dalam dunia hiburan seni dan permodelan.

Dia yang sah bergelar isteri kepada penjaga gawang bola sepak Johor, iaitu Haziq Nadzli dan kini dikurniakan dua orang cahaya mata.

Anaknya, Muhammad Hayder Khalish dan Muhammad Endra Haqimie berjaya meraih peminatnya sendiri dek kecomelan mereka berdua.

Malah, media sosial khusus untuk Hayder juga ditubuhkan untuk berkongsi gambar dan video gelagatnya yang terkini.


Terbaru, Eyra sekali lagi berkongsi video di laman sosial Tiktoknya yang memaparkan gelagat Hayder rindukan ayahnya.

Menerusi video itu, kelihatan Hayder menan’gis setelah melihat papanya di televisyen.

Kemudiannya, Eyra membawa Hayder untuk mengambil papanya yang baru sahaja tiba di Johor.

Yang menariknya, Hayder seolah-olah tersenyum tanda gembira selepas ternampak papanya. Malah, Hayder juga terus mahu berdukung, sejurus papanya sampai di kereta.

Video itu boleh ditonton seperti berikut:

Manakala, tinjauan di ruangan komen, rata-rata netizen ge’ram dan terhibur dengan telatah comel Hayder itu.

“Elelele menan’gis pun comell lah….last2 happy2 dapat jumpa papa dia”

“Masa papa dia datang tu , dia ngan muka dan tgn pengantin ahhhhh cuteeee gileeeee”

“1 of the purest and cutest and sweetest video I’ve seen this week, probably this month / year “

Selain itu, ada juga netizen berkongsi pengalamannya ketika anaknya rindu papa.

“Anak aku kalau aku takde takpe je. Lau bapak takde mau run’tuh grill rumah dia brga’yut panggil bapak.”

“Jarang tengok anak lelaki nak papa,anak aku gegirl tak nak papa die, die nak aku je”

“Sama kak. saya baru sorang itu pun kalau abiy dia ada bukan main lagi. Jangan kata ma’rah dia, nak dekat dengan abiy dia pun tak bagi “

Sumber:

[1] Rujukan, Tiktok @eyrahazali21

[2] Gamabr utama, Keramat Viral dan Tiktok @eyrahazali21

Leave a Reply

Your email address will not be published.