(Video) “Comel bila you buat, budak-budak tak tαkut…” Gelagat Puteri Sarah Tirú Gaya Mak-Mak Buat Ramai Geli Hαti

Setiap ibu bapa mempunyai cara tersendiri dalam mendidik anak – anak mereka dalam setiap perkara. 

Namun, ada sesetengah perkara, ibu – ibu di Malaysia punya persamaan dalam mengajar anak – anak supaya mendengar kata. 

Sama seperti perkongsian selebriti Puteri Sarah Liyana yang membuat konten melakonkan semula cara ibu – ibu di Malaysia mendidik anak mereka. 

Perkongsian dibuat menerusi akaun TikTok miliknya dan kemudiannya dimuat naik ke Instagram telah menarik perhatian ramai. 

Rata – rata warganet bersetuju dengan Puteri Sarah selain memujinya tetap cantik walaupun dalam keadaan ma’rah. 

“Adoi laa mrh pon comel…pinjam skit lawa tue” 

“Ataupun nanti parents cakap ” makan habis kan , nanti nasi nan’gis “ 

“Tak tahulah nak ta’kut ke nak cair. Pe’ning saya” 

“Kalau mak saya comel mcm ni, hari2 Sy srh dia ma’rah” 

“Hahaha sama lah saya n laki buat kat anak, pastu Kak kedai tu pun layan” 

“Je’gil mata pun tak ta’kut. Comel” 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, puterisarahliyana, kosmo

Video, @puterisarahliyana

Leave a Reply

Your email address will not be published.