(Video) “Siti faham Che Ta, yela selebriti ni…” Ini Respon ‘Pαdu’ Tok Ti Bila Ditαnyα Aaisyah Suka Melαrαm

Ibu bapa memain peranan penting dalam membentuk setiap perilaku anak – anak. 

Setiap gerak geri ibu bapa diperhatikan oleh anak – anak dan menjadi ikutan mereka. 

Seperti pelakon Rozita Che Wan baru – baru ini menjadi bua’lan ramai apabila anak perempuannya dikatakan mekap secara berlebihan. 

Sebelum ini Che Ta sudah menjelaskan perkara sebenar berkenaan anaknya, Aaisyah Dhia Rana yang sememangnya suka bersiap sepertinya sejak kecil lagi. 

Baginya, apa yang membuatkan anaknya gembira, dia tidak akan mengha’langnya selagi perkara itu tidak memuda’ratkan. 

Terbaharu, Datuk Siti Nurhaliza sebagai rakan selebriti tampil mengulas perkara tersebut apabila soalan diajukan kepadanya. 

“Saya percaya juga Che Ta anak dia seperti biasa, ekstra kami ni selebriti, ibu mereka selebriti… secara tidak langsung anak ni dia tengok tau. 

“Macam Aafiyah dia tengok saya bersiap. Dimekapkan hari2 di rumah.. Secara tak langsung mereka nampak semua tu dan mereka suka ti’ru, suka bersiap,” ujarnya. 

Tambahnya lagi, setiap ibu tambah lagi para selebriti mempunyai cara serta pengalaman masing – masing. 

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet memuji cara tutur kata Datuk Siti yang teratur dalam memberi pendapat. 

“Soalan bkait org laen xyah la tnya. tp naseb tokti terbaik.. tutur kate tersusun tnpa mgguris hati org” 

“Betul.. lets kid be kids.. diorg ada sifat ambil tahu dan ingin mencuba.. aku pnh jd budak aku pn fhm. da besar xdenye nk mcm tu lagi” 

“Suka laa dgn Jwpn Siti Nurhaliza.” 

“Respect cheta, dia siap2 cantik, anak dia pon dia siap kan cantik” 

“Seorang yg ckup jge tutur kata,sopan ,lembut” 

“Tokti mmg cakap tersusun….” 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, rozitachewan1, media96times, ctdk

Video, @sitizones.official

Leave a Reply

Your email address will not be published.