(Video) “Kawan tαk percaya…” Akhirnya Ryan Bakery Dedαh Nama Sebenarnya, Siap Tunjuk Lesen Lagi

Tiktokers terkenal, Ryan Bakery merupakan nama kian meningkat naik dan video-videonya kian mendapat sambutan han’gat.

Perkongsian videonya yang unik dan berkonsepkan mengimbau zaman kanak-kanak dan persekolahan, membuatkan ramai terhibur dan dekat di hati masyarakat.

Contentnya yang tidak terlalu ‘melebih-lebih’ dan bersahaja seperti berbedak di wajahnya, membuatkan dia semakin digemari ramai dan dijadikan ikon Bubblebee.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ryanbakery (@ryanfahmibakery)

Namun, masih ramai lagi yang tersa’lah sangka bahawa namanya, Ryan Bakery seolah-olah mempunyai kaitan dalam bidang ‘bakery’ atau berkaitan kek/roti.

Sebelum ini, dia juga tampil menjelaskan persoalan itu dalam sebuah rancangan televisyen MeleTOP.

Kredit: Yputube MeleTOP

Terbaru, Ryan sekali menjelaskan persoalan itu menerusi ‘live’ bersama para peminatnya.

Menerusi video itu, kelihatan Ryan mengambil lesen memandunya untuk memaparkan nama panjanganya, yang termasuk nama ayahnya.

Manakala, tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata warga maya menganggap dia mempunyai bisnes kek

“Ingatkan dia bisnes juai kek .. ampun”

“Ishhh.. Siyesla.. patutlah tunggu jugak dia punya konten bakery. memang takde rupanya”

“Sama la. Rupanya bukan kedai jual kek dan roti. Dok tunggu jugak mana kek dan roti nya”

“Hahahah laki aii siap kate si ryan ni bukak bakery . kan dea keje buat kek . ajee lee”

“Aku ingat selama ni bakery yang kdai kek tu rupanya nama bapak dia eh maaf sa’lah anggap slma ni”

“Aku ingat dia ade bakery niaga roti kek tapi dok con’fuse dengan content2 dia cam takde promote bakery pun”

Sumber:

[1] Gambar utama, Media Hiburan dan Tiktok @ainphysio

Leave a Reply

Your email address will not be published.