(Video) Perkongsian Terbaru Heliza Helmi Buat Ramai Tertαnyα-Tαnyα “Lama tαk tengok, nampak macam preggy je”

Mendirikan rumah tangga pada awal Januari lalu, pasangan sedondon Heliza Helmi dan Dato’ Sri Mahadi Badrul Zaman kini bahagia melayari bahtera perkahwinan. 

Meskipun jarang berkongsi foto atau video bersama, namun setiap kali Kak Ja atau suaminya berkongsi sesuatu pasti akan menjadi tumpuan ramai. 

Mana tidaknya, setiap perkongsian mereka sering kali mencuit hati mereka yang melihat dengan gelagat lucu mereka berdua. 

Sebelum ini, Kak Ja sudah diu’sik dengan persoalan sedang hamil, namun tiada sebarang pernyataan daripada pihaknya. 

Terbaharu, perkongsian Kak Ja sekali lagi mencu’ri tumpuan ramai apabila ada yang perasan akan ‘baby bump’. 

Kak Ja dan Dato’ Mahadi dilihat sedang memasuki sebuah gudang sabun jenama tempatan yang sering mereka promosikan. 

Apa yang mencu’ri tumpuan adalah Kak Ja dilihat seperti sedang berbadan dua dengan badan sedikit berisi. 

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet terhibur dengan gelagat mereka berdua selain ada yang berpendapat Kak Ja sedang hamil. 

“Eh preggy ke? dh lama tak tgok ig hehe” 

“Nampak macam suami isteri ni dua2 lucuuuu banget niii. DS dah berjang’kit Mu ke Ijaaa” 

“Lame xtgok…nmpak cm preggy je..alhamdulillah” 

“Nampak sweet sgt pasangan ni, xperasan dh warna² sabun” 

“Hidung merah tu mommy to be kita.. pembawaan baby boy jer nmpk kak ija kita.. Hihihi.” 

“Mcm nampak baby bum…” 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, mahadibz, iluminasi

Video, nurhelizahelmi

Leave a Reply

Your email address will not be published.