Dikatakan Anak Dapat Layanan Istimewa Di Sekolah, Ini Respon ‘Pαdu’ TokTi

Baru – baru ini tu’lar mengenai seorang influencer yang mendapat layanan istimewa ketika menaiki sebuah penerbangan. 

Hal ini telah menjadi perde’batan h4ngat dalam kalangan warganet berikutan ada sesetengah bersuara mengenai layanan yang diterima. 

Namun begitu, ada yang tidak berpuas hati lalu memetik nama penyanyi nombor satu, Datuk Siti Nurhaliza. 

Meskipun tidak menyebut nama sebenarnya, namun ramai yang boleh meneka siapakah yang dimaksudkan individu tersebut. 

Hal ini berikutan mereka berpendapat anak kepada Datuk Siti yang bersekolah di sebuah sekolah swasta dan mendapat layanan berbeza daripada orang lain. 

Tampil menyang’kal dak’waan tersebut, seorang lagi yang memberikan pendapat dari segi pandangannya. 

“Anak marhaen kalau nak pon boleh. Hantar je la kedai pergi sulam uniform tu sendiri. Artis bernombor satu pun hantar sendiri pergi kedai tau,” tulis pengguna Twitter tersebut. 

Selain itu mereka menyertakan buk’ti bahawa Datuk Siti telah menghantar sendiri baju anaknya untuk disulam nama di kedai. 

“Saya print sendiri.. Hantar ke kedai,” ba’las Datuk Siti kepada sa’lah seorang yang memaklumkan baju anaknya tidak disulam seperti itu. 

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata wargamaya memberikan pelbagai respon terhadap perkara tersebut. 

“Kalau aku banyak duit pun jangan kata kat baju, tudung, seluar, kasut pun aku sulam kan nama jangan hi’lang. Sulan cantik2.. Apoo la itu pon nak i’su.” 

“Ank sy p fullday tadika thn 2019,2020.. bkn takat nama kt baju je jahit sulam nama.. kat bantal. Tuala selimut dia pun sy hntr p jahit sulam nama.. senang nk trace kalau2 trtukar dgn kwn2..” 

“Saya kalau banyak duit, apa sahaja untuk anak. Kita dulu2 tak rasa, bagi anak rasa. Tpi berpada lah.. tp macam tu lah saya kalau banyak duit .. heheheheh..” 

“Saya pun hantar kedai.. happy teacher coz senang nak kemas baju nnt..” 

“Anak aku punya baju sukan & PJ pun aku lekatkan nama. Dah beli terlebih aritu. Apaaa daaaa … sendiri bengap lpstu nak kata org lain dpt layanan VIP” 

Semoga perkongsian ini dijadikan iktibar dan pengajaran untuk semua. 

Sumber: 

[1] Rujukan, ohmymedia

[2] Gambar, trendinggiler, brainybunchofficial, ctdk

Leave a Reply

Your email address will not be published.