“Bilal pusing kanan…” Neelofa Sekali Lagi ‘Belαnjα’ Wajah Sipi Bilal Buat Ramai Terujα

Nama pengacara dan usahawan terkenal Noor Neelofa Mohd Noor sudah tidak perlu diperkenalkan lagi kepada penggemar seni hiburan. 

Sering menjadi perhatian ramai setelah mendirikan rumah tangga dengan seorang penceramah bebas iaitu Muhammad Haris atau lebih dikenali dengan panggilan PU Riz. 

Kini tumpuan media teralih pula kepada anak lelaki sulung Neelofa iaitu Muhammad Bilal yang kini menjangkau usia tujuh bulan. 

Hal ini susulan daripada keputusan Neelofa dan suami untuk tidak mende’dahkan wajah putera kesayangan mereka kepada umum atas sebab tertentu. 

Meskipun begitu, masih ramai yang menantikan wajah anak Neelofa dan mengikuti setiap perkembangan anak artis kegemaran mereka. 

Terbaru, perkongsian Neelofa di Instagram menarik perhatian ramai apabila Neelofa sekali lagi ‘belanja’ wajah sipi anak terunanya. 

“Okay Bilal, Ummi will stay at home today,” kapsyen Neelofa. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Dengan perkongsian tersebut, rata – rata warganet turut teruja untuk melihat Bilal sehingga mendapat pelbagai komen serta beribu tanda suka. 

“Ge’raaammmmm tgk peha & lengaan Bilalllll” 

“Dari tepi nampak mcm jebat” 

“Aku bayang muka dia macam jebat je, tkde orang lain dah” 

“Semoga Bilal menjadi anak yg soleh” 

“Bilal, pushing kanan pleashhhh” 

“Kenapa ye @neelofa xtunjuk muka bilal, dari lahir sampai skrg langsung xnmpak muka teringin sngt bayang kan mana yg dah sampai ajal sampai ke sudah nk tengok xdpt. nie contoh lah sebab dalam dunia nie pelbagai manusia ada sy sndiri pon selalu intai nak tengok betapa comel nye bilal tapi xnampak pon Allah ibarat menunggu buah yg xgugur2. ape pon semoga bilal membesar dengan sehat menjadi anak yg soleh berjaya dunia jua akhirat” 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, ohbulan

[2] Gambar, neelofa

Leave a Reply

Your email address will not be published.