(Video) “Sampai muncung-muncung tu…” Ramai Gerαm Lihat Mimik Muka Anak Fazura Cuba Tiúp Lilin

Baru – baru ini pelakon dan juga suami kepada pelakon cantik Fazura, iaitu Fattah Amin telah menyambut hari lahirnya yang ke – 32. 

Tidak pu’tus – pu’tus menerima ucapan selamat hari lahir daripada rakan – rakan serta para peminat, tidak lengkap rasanya sambutan hari lahir tanpa sebiji kek. 

Menerusi perkongsian Instagram anak perempuannya, Nur Fatima Aisya ada berkongsi sambutan kecil mereka sekeluarga. 

Menerusi video tersebut dapat dilihat Fatima menyanyikan lagu ulang tahun sambil Fattah menghulurkan sebiji kek berserta lilin. 

Apa yang mencuit hati ramai adalah ketika Fatima cuba untuk meniup lilin yang ada di atas kek tersebut sehingga menge’rutkan wajah, namun ga’gal. 

Lebih melucukan adalah ekspresi wajah Fatima yang cuba untuk mema’d4mkan 4pi tersebut sambil menge’rutkan wajah dan muncungkan bibir. 

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur dengan gelagat comel Fatima yang disamakan dengan wajah ibunya. 

“Tengok ulang2 nak tengok keruts nyanma…ialah sebijik mommy punya keruts” 

“Ge’rammnyeee comel muncung fatima tu” 

“She x sbr nk nyanyi birthday dia. aihhh comel je.. x smpai 2 thn dh pndai nyanyi birthday utk daddy ..happy daddy hari ni.” 

“Alahai comel tiup lilin pun .. muka tu pun ada character mcm daddy&mummy jugak” 

“MasyaAllah fatima… Comelllnya ke’rut tuu, so like daddymommy… Love you so much sweet little fatima” 

“SubhanAllah comel nyer Fatima ni semakin cerdik n cantik, such an adorable girl.. X puas tngok cute nyer la.. Duk ulang2 tngok” 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, ohbulan

[2] Gambar, bharian, komedimedia

[3] Video, lovelyfatima._

Leave a Reply

Your email address will not be published.