(Video) “Terkulat-kulat mulut tengok mama dia makan…” Reaksi Comel Bayi Nak Makan Jugak Buat Ramai Gerαm

Gelagat anak – anak kecil sering kali mencuit hati kita dengan setiap tindakan mereka yang tidak tahu apa – apa. 

Baru – baru ini tu’lar satu video berkenaan bayi yang cuba untuk makan makanan ibunya ketika sedang berada di kedai makan.

Perkongsian oleh seorang pengguna TikTok @babyramli telah mencu’ri tumpuan ramai dilihat gelagat seorang bayi berusia dalam lingkungan 5 bulan. 

Mana tidaknya, bayi comel ini terkulat – kulat melihat ibunya makan mee dan cuba untuk membuka mulut seakan mahu ikut makan. 

Telatah bayi tersebut telah disaksikan sehingga hampir 800 ribu penonton serta 80 ribu tanda suka. 

“Sabar sayang sabar,” tulis ibunya. 

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur dengan telatah comel bayi itu dengan mening’galkan pelbagai komen. 

Adjust skit makk! Sikit pun takpo buat raso-raso.

Haha comel nyer… dia mesti ckp knp mak aku ni gelakkan dia org nak mkn lar

Sian nya…sabar yer dik..tak lama lagi tu boleh makan..ank sy pun sama,berjejet air liur nengok org makan..umur baru 2bulan

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar dan video, @babyramli_

Leave a Reply

Your email address will not be published.