Tak Kisah ‘Tαyαng’ Wajah Anak Di Media Sosial, Elisya Sandha Dedαh Sebabnya

Pelakon jelita Elisya Sandha kini sudah bergelar ibu kepada Bunga El Haq pada 18 Jun lalu di sebuah hos’pital swasta, Kuala Lumpur. 

Sering berkongsi foto anak perempuan sulungya, Elisya memaklumkan dia tiada masa’lah untuk berkongsi wajah anaknya kepada umum. 

Menurut laporan Mstar, Elisya dan suaminya yang juga seorang pengarah muda, Uzair Haqimy tidak mempunyai masa’lah tersebut dan percaya netizen akan mendoakan yang baik – baik buat anak mereka. 

“Bagi saya masing- masing ada hak sendiri, kalau saya tak nak tunjuk gambar Bunga pun boleh je tak nak tunjuk! 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bunga Elhaq 🌹 (@bungaelhaq)

“Tapi bagi saya, mungkin ada orang di luar sana menghadapi hari yang sangat su’kar tiba – tiba tengok gambar Bunga mereka rasa senang dan sekurangnya buat mereka tersenyum. 

“Saya percaya mereka di luar sana yang melihat Bunga mereka akan doa yang baik – baik sahaja untuk Bunga,” ujarnya. 

Bercerita lebih lanjut berkenaan anak perempuannya, Elisya meluahkan rasa syukur kerana anak sulungnya mudah dijaga dan tidak banyak kerenah. 

“Ya Allah senang nak jaga dia. Bunga sangat memahami, contohnya macam saya keluar kerja. Dia tak menan’gis. 

“Bila tanya ahli keluarga yang jaga dia, mereka kata Bunga okey je. Alhamdulillah.. Dia bukan pengha’lang untuk saya menyambung karier. 

“Waktu seminggu selepas bersalin, agak susah la tak cukup tidur. Sekarang dah besar sikit.. Dia faham,” tambahnya. 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, ohmymedia

[2] Gambar, bungaelhaq, elisyasandhaofficial, Elisya.Sandha.Fans

Leave a Reply

Your email address will not be published.