(Video) “Betul lofa cakap..” Perkongsian Terbaru Neelofa Tαrik Perhatian Datuk SIti Nurhaliza

Seperti yang sedia maklum, selebriti serta usahawan terkenal Neelofa masih lagi belum mendedαhkan sepenuhnya wajah anaknya, Muhammad Bilal.

Walaupun bagitu, Neelofa nampaknya tidak l0kek untuk berkongsi gambar serta perkembangan terkini anaknya itu.

Malah, Neelofa nampaknya sedikit demi sedikit mula menunjukkan wajah Bilal dan ini membuatkan ramia peminat semakin teruja.

Terdahulu, ramai peminat yang semakin tak sabar untuk melihat wajah penuh Bilal selepas Neelofa berkongsikan wajah Bilal dari tepi dan belakang.

Terbaru pula, Neelofa ada berkongsikan video menunjukan wajah penuh Bilal beserta gaya tubuh badannya yang bersemangat.

Walaupun Neelofa telah berkongsi wajah penuh dari hadapan, tetapi muka Bilal masih lagi ditu’tup dengan ‘sticker mask’ membuatkan peminat merasa ge’ram pula dengan kecomelan Bilal itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Neelofa (@neelofa)


Perkongsian Neelofa itu turut mendapat perhatian dari penyanyi Dato Siti Nurhaliza yang menyatakan anaknya Afwa sama gebu seperti anak Neelofa.

Selain itu, ada juga peminat yang meminta Neelofa untuk segera mendedahkan wajah Bilal.

MasyaAllah.. tangan tuuuu ge’ramm . Nak peluk2 dia.

MASHA ALLAH TABARAKALLAH ..semoga sehat2 terus bilal ..ge’ramnyer tengok bilal

jgn la main2kan kami lofaaa, ge’ramm ni nak tgk muka bilal 

Dh agak dah mst muke dia mcm tu..comel bilal

Sekadar perkongsian dan terima kasih.

Sumber:

[1] Gambar, Neelofa (@neelofa) • Instagram photos and videos

Leave a Reply

Your email address will not be published.