(Video) “Sebenarnya saya ni pemαlu…” Ditanya Nabil Tiba-Tiba Jadi Kelakar, Elly Mazlein Bukα Cerita

Pelakon Elly Mazlein bukan sahaja berbakat dalam bidang lakonan, malah kini dia menceburkan diri dalam bidang pengacaraan. 

Terkini, Elly menjadi hos rancangan realiti popular Gegar Vaganza 9 (GV9) bersama Nabil Ahmad dan ramai memuji cara pengacaraan Elly dalam rancangan tersebut. 

Memberikan tenaga seratus peratus ketika program berlangsung, aks1 lincah dan periang Elly atau mesra dipanggil Kak Lina menghiburkan mereka yang menonton. 

Namun begitu, siapa sangka Kak Lina sebelum ini merupakan seorang yang pem4lu dan kurang keyakinan untuk berdepan dengan orang lain. 

“Sebenarnya saya ni pem4lu orangnya. Kalau dulu siapa yang mengenali saya, mereka akan tahu saya seorang yang tak banyak cakap. Saya tiada keyakinan dan sangat pem4lu. 

“Kadang kalau dengan orang, saya macam ‘eh nak cakap apa ni’. Sampailah satu ketika itu.. Kadang – kadang orang kata bila kita diVji tu, jangan kita rasa burVk sangka pada Allah,” ujarnya. 

Menurut Kak Lina, dia berubah menjadi dirinya yang sekarang selepas diVji dengan isV sensasi sebelum ini. 

“Disebabkan satu dug4an menimpa pada diri saya ketika itu, tiba – tiba saya bertuk4r jadi macam… ‘n0! Tak boleh macam ni, tak boleh orang bVli lagi. 

“Kemudian bila saya buat sesuatu susulan satu benda, tiba – tiba rakyat Malaysia menyokong, menyebelahi. Bermula dari situ, saya merasakan ada orang yang bersama saya,” tambahnya. 

Perkongsian itu dibuat ketika Kak Lina diundang ke konti Era FM sebagai kejut4n untuk Nabil sempena hari lahirnya. 

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet memuji Kak Lina serta senang dengan perubahan dirinya yang sekarang.

“Seriously….skrg jd tertunggu² nk tgk GV sbb x sbr nk tgk kak Lina pom-pom”

“Kak Lina mmg best..Prubahan die sgt mbantu die murah rezeki, sne sini dpt job..Alhamdulillah rezeki Allah utk die n Sofea”

“Nak mintak 1 je ..jadi diri sendiri..pedulikan apa org nk kata…buat je apa yg patut janji org suka”

“Uji4n membuat kita jadi kuat saya respek dengan Elly Mazlein”

“Akak suka jer,dia xkcau org pun kn,terbaik Elly mazlin,”

“Sungguh terhibur Nabil dan kak Lina jadi hos GV.no.1 terbaik”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, mediahiburan

[2] Gambar utama, mediahiburan, ohsemput

[3] Gambar lain, b.cari, ohbulan

[4] Video, @imago_rahman

Leave a Reply

Your email address will not be published.