(Video) “Sekali dia hαyun kena muka mak dia…” – Neelofa

Anak lelaki sulung kepada pasangan selebriti Noor Neelofa dan Mohammad Haris Ismail seringkali menjadi tumpuan ramai. 

Meskipun Neelofa jarang memuat naik mengenai anak lelakinya Muhammad Bilal yang kini berusia 8 bulan, namun setiap perkongsian mengenai Bilal pasti menjadi tarikan ramai. 

Perkongsian Neelofa sebelum ini sudah sedikit sebanyak mended4hkan wajah putera kesayangannya meskipun sudah tidak meletakkan emoji. 

Hal ini menggembirakan para peminat yang mengikuti perkembangan Bilal yang suka melihat kecomelan Bilal. 

Rata – rata mereka yang melihat telatah Bilal cukup senang dan terhibur dengan ‘abang sado’ Neelofa dan Haris ini. 

Terbaru, salah seorang peminat Neelofa ada berkongsi video mengenai Bilal yang mengejvtkan ramai. 

Mana tidaknya, menurut ummi Bilal menerusi video tersebut, meskipun tangan Bilal kecik tetapi sekali terkena muka akan tetap rasa sak1tnya. 

“Nampak je tangan tu cute2 kecik macam tu, sekali dia hayvn kena muka mak dia.. Terus pen1ng,” kongsi Neelofa menerusi Insta Story miliknya. 

“MasyaAllah anak soleh ni. Rindu dia lah Abang sado boleh menggan4s,” kapsyen @seorangnur. 

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet terhibur melihat gelagat Bilal yang sedang makan. 

“Sado nye Bilal” 

“Jari muk² …cutenyeee” 

“TENGOK JARI PUN DAH COMELLLLLL” 

“Ger4m la tengok tangan tu” 

“Baru puas hati Bilal kan” 

“Ger4m nye uncle tgk tgn ketak2 bilal” 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar utama, neelofa

Gambar lain, hotfm, lofa.page

Video, @seorangnur

Leave a Reply

Your email address will not be published.