(Video) “Apa agaknya reαksi Ziyad bila besar nanti…” Luahan Rasa Iqbal Zulkefli Buat Ramai Sebαk

Usahawan yang juga bek4s pembantu peribadi (PA) Dato’ Vida iaitu Ahmad Iqbal Zulkefli telah mengambil anak angkat lelaki baru – baru ini. 

Berkongsi beberapa foto bersama anaknya, Ahmad Ziyad ke laman Instagram miliknya sebagai momen indah serta untuk tatapan pengikut. 

Dalam pada itu, Iqbal juga turut memuat naik kapsyen berseloroh serta luahan hati untuk anak lelakinya. 

“Cepat – cepatlah Ziyad anak ayah besar. Agaknya apa reaksi Ziyad apabila besar nanti dia tahu ayahnya an3h tak sama seperti orang lain? 

“Ibu – ibu yang suka beranak tol0nglah beranak banyak – banyak bagi saya jaga. Saya janji hari pertama lahir anak puan diberi makan mewah nasi ayam dan kopi Starbuck,” kapsyen Iqbal. 

Terbaru, perkongsian Iqbal sekali lagi mencvri tumpuan ramai tampil dengan beberapa jawapan bagi pertanyaan ramai. 

Menurut Iqbal, dia menjaga sepenuhnya anaknya selain mendapat bantu4n daripada keluarga yang tinggal bersama serta sudah bersedia sebarang kemungkinan ibu bapa Ziyad menuntvtnya kembali. 

“Sebelum dia lahir, saya sudah bersedia kemungkinan ini. Namun, saya yakin seratus peratus orang tuanya sesekali tidak akan pis4hkan. Bagaimanapun, sedari kecil saya tetap akan didik supaya tetap utamakan orang tua berbanding saya.” 

“Tidak sama sekali. Sampai ke hari ini, kami tidak pernah menyebut tentang wang. Tidak ada apa-apa syarat pun selain bertimbang rasa dan saling percaya.” 

“Ya, saya jaga sendiri. Saya tidak serahkan kepada pembantu rumah. Namun, adik-adik dan saudara yang tinggal bersama saya lebih memberi perhatian. Kemana saja saya pergi, Ziyad akan ikut sama.” 

“Rasa bersal4h lama saya tidak pulangkan Ziyad kepada ibunya. Adakah cara yang boleh saya pujvk diri sendiri tidak bersed1h selama seminggu Ziyad tidak bersama saya?” jawab Iqbal. 

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet memuji sikap dan layanan Iqbal terhadap anak angkatnya.

“Kahwin lah cepat bang iqbal, dirikan keluarga yg bahagia disamping isteri yg solehah.”

“MasyaAllah renungan baby Ziyad mcm touch”

“Anak yg baik ni, dia tahu iqbal yg baik menjaga dia.semoga mendapat keberkatan dunia akh1rat untuk kamu berdua”

“Rase sed1h pulak Iqbal sedia berkongsi kasih, baguslah mcam tu”

“Dia sayang iqbal tu . Dia dapat rasa siapa betul2 sygkan dia”

“Ya allah .siye nyoo .. tengok mata nyo dah keluar air mata saya”

 Sekadar info dan semoga bermanfaat.

Sumber:

[1] Rujukan, mediahiburan

[2] Gambar, ahmadiqbalzulkefli

[3] Video, ahmadiqbalzulkefli

Leave a Reply

Your email address will not be published.