(Video) “Ewah-ewah, syok tengok dia..” Gelagat Comel Rina Belαjαr Berdiri Jadi Buαlαn Ramai

Membesarkan anak bukanlah sesuatu perkara yang mudah dan dipenuhi dengan cab4ran dan dug4an sepanjang pembesaran mereka. 

Namun, tetap ada momen indah yang akan dikenang sampai bila – bila dalam setiap perkembangan anak – anak.

Seperti ibu bapa yang memiliki anak sulung, sepastinya teruja dengan setiap perkembangan terbaru anak mereka selain merakam momen tersebut untuk tatapan akan datang.

Seperti pasangan personaliti media Ryzal Ibrahin dan Maryam yang memiliki anak perempuan sulung, Nik You Rina yang bakal berusia satu tahun tidak lama lagi. 

Sebelum ini, menerusi akaun Instagram si cilik ini dapat dilihat beberapa video perkongsian dimana Rina mencuba pelbagai jenis makanan dan makan dengan berselera membuakan ramai ger4m.

Menerusi perkongsian terbaru Maryam di Instagram miliknya dapat dilihat anaknya sudah mula berdiri dan belajar mengimbangkan tubuhnya. 

Menerusi video tersebut juga dapat dilihat Rina berdiri dengan sendiri sambil di aw4si oleh bapanya untuk sebarang kemungkinan. 

“Dia akan mula berjalan tidak lama lagi,” tulis Maryam. 

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut teruja dengan pencapaian terbaru Rina selain terhibur dengan gelagat Rina. 

“Mak dia paling excited hahaha” 

“Hahaha aku pulak yg acacaca kat siniii!! Mcm aku pulak yg nak acah2 jatuh” 

“Omeyyy nye rinaa” 

“Tak lama berl4ri la rina” 

“Cepat dia besar” 

“Standby lah ryzal dgn maryam nak mengej4r pulak lepas ni…hehe” 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, majalahpama

[2] Gambar, duriankimchijunior, news.allmhi

[3] Video, maryamyunrrr

Leave a Reply

Your email address will not be published.