(Video) “Haha opps…” Ibu Neelofa Bukα Cerita Kisαh Cintα Neelofa & Haris

Pengacara dan usahawan terkenal Neelofa mendirikan rumah tangga dengan pendakwah bebas, Haris Ismail pada 27 Mac 2021. 

Pasangan ini dikurniakan seorang cahaya mata lelaki yang diberi nama Muhammad Bilal pada 29 Januari lalu. 

Ramai yang masih belum mengetahui secara terperinci bibit – bibit cinta yang terjalin antara Neelofa dan Haris. 

Hal ini kerana mereka tidak menceritakan kepada umum dan hanya memaklumkan berita perkahwinan pada hari majlis berlangsung. 

Terbaru, menerusi perkongsian seorang pengguna TikTok berkongsi sepotong video dimana ibu Neelofa iaitu Noor Kartini bercerita serba sedikit tentang Neelofa dan Haris. 

Menerusi video tersebut, ibu Kartini memaklumkan Neelofa sanggup naik ke tingkat tiga semata – mata untuk mencari pen untuk diberikan kepada Haris. 

Dalam pada itu juga, kakak Neelofa iaitu Noor Nabila sudah mengetahui tentang isi hati Neelofa dimana dia menyukai Haris. 

Pended4han secara lebih bakal diceritakan oleh ibu Kartini dalam rancangan Next to Neelofa musim kedua pada 22 Oktober nanti. 

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet teruja mendengar kisah Neelofa dilamun cinta. 

“Demi cintaku padamu tingkat tiga belas pon aku sanggup naik haris inikan tingkat 3.”

“Mesti msa naik tangga amik pen tu hati berbunga2 kan, tinggi tu ting 3”

“Klau hati dh suka, panjat tingkat tiga tu dh mcm sebelah je. tak rasa apa2”

“Hahahaha.. pec4h r4hsia… so sweett.. cintan cintun mbawa ke jinjang plamin. till jannah”

“Jodoh namanya..semoga diberkati neelofa”

“Crush la ni…hehe…untung dpt crush”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar utama, kosmo

Gambar lain, hijabista, noorkartini

Video, @seorangnur

Leave a Reply

Your email address will not be published.