(Video) “Yusof dah besar la…” Ramai Teruja Dengar Yusof Iskandar Cakap Mandarin

Anak kepada pasangan selebriti Hairul Azreen dan Hanis Zalikha juga sering menjadi tumpuan ramai dengan telatah comel mereka berdua. 

Yusof Iskandar, 6 dan Alisa Aisyah, 3 tahun sentiasa menjadi tumpuan para peminat setiap kali ibu bapa mereka berkongsi berkenaan mereka ke laman media sosial. 

Memiliki akaun Instagram masing – masing yang diuruskan oleh ibu mereka, Hanis dengan jumlah pengikut 2.6 juta dan 1.3 juta masing – masing. 

Anak lelaki pasangan ini, Yusof kini sedang mempelajari bahasa Mandarin dan sudah dapat bertutur dengan lebih baik. 

Menerusi perkongsian terbaru Hanis dan Yusof, dapat dilihat Yusof diajukan soalan dalam bahasa Mandarin dan dijawabnya dengan lan.car. 

“Untuk yang bertanya. Yusuf dah kena belajar bahasa Mandarin. Kami tak mampu nak nol0ng Yusuf dengan subjek wajib dia yang satu ni.  

“Tak sampai hati tengok dia sendirian mengg4gau belajar bahasa cina, tambahan pula dia budak baru. Kawan kami recommend @fasihmandarin , teruslah sign him up!  

“Baru nampak better progress dan bila dia buat homework sekolah, ada lah yang guide dia,” ujar Hanis. 

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet memuji Yusof yang sudah fasih berbahasa Mandarin selain bahasa Inggeris. 

“Kenapa dia nampak macam dah besar sangat ya allah” 

“Pandainyaa diaa rasaa nak belajar mandarin jugaa” 

“Yusuf dah besar laaaaaa, dah cakap mandarin dah dia” 

“MasyaAllah fast learner cucu mamawan syg ni” 

“Eeee clever boy ni! Rasa nak belajar balik je Mandarin ni” 

“Budak cerdik dari baby nie” 

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, majalahpama, theyusufiskandar, haniszalikha

Video, theyusufiskandar

Leave a Reply

Your email address will not be published.