(Video) “Kawan Ameena mαrαh…” Shakilla Khoriri Kongsi Pengalaman Serαm Menginαp Di Hotel Bersama Anak Perempuαn

Pada penghujvng tahun lalu, pelakon Shakilla Khoriri dan penyampai radio Fizi Ali sah bercer4i setelah tiga tahun bersama. 

Pasangan ini dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang bernama Nurul Ameena Sofea, 2 dan sepakat antara mereka berdua untuk bergilir membesarkan anak mereka. 

Terdahulu, Ameena yang baru belajar solat membuat mamanya seb4k apabila mendoakan mahu bertemu papa dan mamanya di syurga nanti. 

Terbaru, Shakilla memaklumkan dia terp4ksa meningg4lkan anak perempuannya bersama bek4s suaminya selama lima hari. 

Hal ini kerana dia bakal bertol4k ke Sabah atas urusan kerja, jadi sebelum bertol4k dia menunaikan permintaan anaknya untuk bermalam di hotel. 

“Umi nak tingg4l Ameena dengan Daddy 5 days tau. Umi nak pi Sabah. Terus request Ameena nak pi hotel dulu pleaseeeee…

“Erkk…tercek3k terus Umi. Takpa sayang. Diturutiiiiii……….. sentiasa ada bahagian untuk awak,” tulisnya. 

Namun begitu, menerusi perkongsian Shakilla di TikTok, satu kej4dian ser4m dialaminya apabila anak perempuannya menunjuk ke arah ‘budak’ yang tidak dapat dilihat dengan mata kas4r. 

Menurut Ameena, kawannya yang bernama comot sedang m4r4h sambil menunjuk ke arah satu sudut. 

“Nasibbbbbb baikkk dah sampai rumah baru tengok balik video-video ni eh. Dia ada ‘kawan’ pulakkkkkkk dekat sana. Kussssss semanggat makkk kau nakkkk,” kongsi Shakilla. 

Meninjau ke ruangan komen, ada segelintir ibu bapa berkongsi pengal4man yang sama mengenai anak mereka yang masih belum tertutvp hijab mereka. 

“Anak saya pun mcm tu kalau tidur hotel…tu yg mal4s..he.lagi2 kalau jenis ada cermin besar”

“Sebut comot pn aunty dh terbayang mcm2 dik”

“Yg x tah4n dia sebut comot tu.. kalau sebut comel kurang sikit ser4m.. berani dia ya.”

“Ishlaaaa brani nya ameena”

“Berani mommy dia..klau aunty dh l4ri kelu4r bilik dh”

“Adu dia kata comot lak kalau kucing ye la jugak”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, ameenasofia_, shakillakhoriri, fiziali_, tiarasaphire

Video, @shakillakhoriri

Leave a Reply

Your email address will not be published.