(Video) Penampilan Neelofa & Haris Ketika Bercuti Ke Langkawi Rαih Perhαtiαn Ramai

Pengacara dan usahawan Neelofa telah berangkat ke Pulau Langkawi, Kedah untuk destinasi percutian keluarga kecilnya setelah mengambil keputusan mended4hkan wajah anak lelakinya. 

Terdahulu, Neelofa meluahkan rasa kec3wa dan tersinggvng apabila ada pihak yang tidak bertanggungjawab menyeb4rkan wajah anak lelaki sebelum dirinya. 

Susulan daripada itu, Neelofa membuat keputusan untuk mended4hkan wajah Bilal kepada umum menerusi akaun Instagram miliknya berserta ucapan buat anaknya. 

Sebelum ini, Neelofa juga memaklumkan bakal bercuti buat pertama kali bersama anaknya, Muhammad Bilal dan suami Muhammad Haris. 

Menerusi perkongsian seorang individu di laman TikTok, Neelofa dilihat mendukung Bilal, manakala Haris membawa bagasi mereka di kawasan Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi, Kedah. 

“Wah, Neelofa datang bercuti di Langkawi lah.. Rezeki dapat tengok Bilal si comel gebu dan bulatnya,” tulis pemilik akaun @amyrafatin. 

Dalam pada itu peminat memuji penampilan pasangan ini yang hanya berpakaian ringkas ketika bercuti dimana Haris mengenakan seluar trek dan baju lengan panjang. 

Neelofa pula, mengenakan baju dan jaket berwarna khakis serta seluar slack longgar berwarna hitam. 

“Berpakaian sederhana,ya allah mulianya Haris n Neelofa”

“Sempoi je pkaian diaorg..santaii”

“Kalau aku g langkawi ,dah pakai ala princess dah ni. helok je pakai seluar track”

“Entah..kenapa aku rasa kagum dengan nelopa…sebab dr segi pakaian dia..betul2 buat aku kagum cara dia…semoga aku juga turut istiqomah”

“Steady je ustz dgn seluar trek dia,dgn c bilal comel tu kakinya bulat tnpa kasut..stail mama2 betul”

“Simple sgt neelofa,tp msh cantik outfit dia”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, xtra

[2] Gambar, neelofa

[3] Video, @emyrafatin

Leave a Reply

Your email address will not be published.