(Video) Neelofa Kongsi Ilmu Cara Didik Bilal Sehingga Rαih Pujiαn Ramai “Untungnya jαdi Bilal”

Pengacara dan usahawan Noor Neelofa sering mendapat perhatian ramai sejak mendirikan rumah tangga dengan pendakwah beb4s, Muhammad Haris. 

Kini tumpuan orang ramai beralih pula kepada anak lelakinya iaitu Muhammad Bilal yang kini berusia sembilan bulan. 

Baru – baru ini, Neelofa telah mended4hkan wajah puteranya kepada umum buat pertama kali sejak bergelar ibu. 

Sebagai seorang yang aktif dalam media sosial, Neelofa sering membuat siaran langsung untuk berkongsi ilmu, produk jualan dan macam – macam lagi. 

Terbaru, semasa mengadakan siaran langsung, Neelofa sempat menunjukkan tempat barang mainan Bilal disimpan. 

Apa yang menarik perhatian ramai adalah setiap barang mainan Bilal disusun rapi dan mengikut jenis masing – masing. 

Video tersebut dikongsi semula oleh sal4h seorang pengguna TikTok yang memuji cara penjagaan Neelofa terhadap anak kesayangannya. 

“Mainan Bilal pun disusun ikut jenis apatah lagi yang lain.. Caring betul Neelofa ni kan,” tulisnya. 

Perkongsian tersebut telah mendapat pelbagai reaksi daripada warganet dan meningg4lkan pendapat masing – masing. 

“Sbb umie bilal nie lama tggu jodoh dia…bila dpt bilal dia pom mcm ibu² yg lain nk yg terbaik untuk buah hati dia”

“Lain org lain pendapat…BG saya kaya Mcmana pun seseorang tak kan sama penjagaan anak2 mereka ..maksud saya Neelofa ni dia seorang yg teliti”

“Bestnya bertuah bilal ank soleh , tq ummi lofa”

“Kaya or x, klu ak pun akan caring mcm nie.. usaha je lar cari duit.. hehehe”

“Seronoknya banyak mainan.. doakan sy murah rezeki blh beli mainan banyak2 kat anak”

“K3s sy,bila terlalu lma tunggu zuriat, kita akan buat yg terbaik tuk bby… setiap moment tu berharga.. tuk ttc percayala anda akan terasa perasaan ni”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, neelofa

Video, @nadiaa_naddd

Leave a Reply

Your email address will not be published.