(Video) “Tαk pernah tαk menghiburkan…” Teruja Terima Anugerah, Gelagat Pelαjαr Istimewa Ini Buαt Ramai Terhibur

Setiap pelajar sepastinya merasa seronok dan bangga dapat menjejakkan kaki di atas pentas untuk menerima pingat atau penghargaan. 

Berbagai gelagat dan ragam dapat dilihat setiap kali para pelajar melangkahkan kaki ke atas pentas dan dikongsi ke laman media sosial untuk tatapan umum. 

Seperti perkongsian seorang pengguna TikTok dimana dia merak4m momen lucu seorang pelajar perempuan menaiki pentas. 

Pelajar tersebut merupakan pelajar dari kelas pendidikan kh4s menerima penghargaan sempena ‘Karnival Ko Akademik’. 

Apa yang menghiburkan ramai apabila adik tersebut berjalan sambil mengangkat tangan menuju ke pentas setelah namanya disebut. 

“Anak syurga sangat comel.. Tak pernah tak menghiburkan.. Semoga anak ini sentiasa dilindungi,” tulis @mazniezura. 

Dalam pada itu, anak istimewa ini juga sempat memeluk guru yang menghulurkan anugerah kepadanya membuatkan semua yang ada di sana tersentvh hati. 

Tidak mengec3wakan, semasa berjalan turun anak istimewa ini sempat mengangkat tangan ‘rock’ kepada mereka yang berkumpul di bawah. 

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur dengan gelagat pelajar tersebut selain menitipkan doa buat pelajar istimewa tersebut. 

“Mesti popular ni. Nanti dah habis sekolah pun semua org akan ingat”

“Ya Allah comelnya bila tengok dia buat macam tu”

“Sempoi je Dia Hehe. Terbaik dik”

“Comelje dia hulur tangan nak salam tu”

“Aaaa syomelnyaaaa ! Terpaling artis dikkk tajuk dia, Love sangat keyakinan tuuuu”

“Comelnyaaa..mcm artis dah”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar dan video, @mazniezura

Leave a Reply

Your email address will not be published.