“Bincangkan…” Kazar Beri Sokongan Penuh Pada Anaknya, Sekαli Ini Respοn Pαdu Puteri Sarah Liyana

Pada awal tahun, pelakon Puteri Sarah Liyana mended4hkan sedang mengalami keruntvhan rumah tangga akibat daripada orang ketiga. 

Mas4lah tersebut telah dihadapinya selama empat tahun sebelum membuat keputusan untuk mengambil tind4kan und4ng – und4ng terhadap individu tersebut. 

Puteri Sarah yang merupakan isteri kepada Syamsul Yusof baru – baru ini telah memfailkan tind4kan di Mahkamah Syesyen Kuala Lumpur dan dua adu4n di pejabat agama. 

Memetik nama anak kepada pelakon veteran, Kazar atau Kazaruddin Saisi iaitu Ira Kazar, Puteri Sarah akh1rnya mended4hkan segalanya kepada umum. 

Kazar bagaimanapun tampil memberi reaksi berkenaan isv yang melanda anak perempuannya dimana dia memohon agar orang ramai tidak cepat menghukvm. 

“Nasihat saya kepada netizen, janganlah berkas4r sangat dalam berbahasa. Bercakaplah elok – elok kerana ini bukan kerja kita. 

“Kalau boleh mereka yang terlibat ini berdamailah. Ia bukan mas4lah besar sangat,” ujar Kazar ketika ditemu bual oleh media mStar. 

Tambahnya lagi, dia tidak mahu mengulas lanjut berkenaan hal tersebut memandangkan ia masih dalam sias4tan, namun memberi sokongan penuh kepada Ira. 

Dalam pada itu, Puteri Sarah menerusi Instagram miliknya memuat naik potongan ayat pernyataan Kazar dengan kapsyen ringkas. 

Postingan Puteri Sarah telah menarik perhatian ramai yang rata – rata turut tidak berpuas hati dengan kenyataan ayah kepada Ira Kazar. 

“Because for some ka4au rumah tangga orang ni ‘biasa lah tu’ . F1ght sis f1ght.! Lama dah you bertah4n kannn”

“Cuba kalau rumah tangga anak sendiri kena”

“Sebab bukan rumah tangga anak dia yg runtvh ..so dia anggap biasa..tlg laa jgn normalize benda ni biasa ..emosi la aku..gaqit sgttt mcm tada laki bujang lain”

“Bagi sokongan penuh eh..klu org tu duda xpe lagi.ni masih lagi laki org.aduhaiiii”

“Xpe sis.. Karmaa tu wujud… Oneday pasti dia rasa bilaa karmaa tu smpai..xkn hidup bahgia ramp4s hak orang dan musn4hkn masjid yg dh dibina.. I sokong you sis..”

“Tk kena batang hidung sendiri bolehlh ckp bukan.mas4lah besar sgt..runtVhkn rumahtgga org tu..”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar utama, suaramerdeka, irakaza

Gamabr lain, puterisarahliyana, kosmo

Leave a Reply

Your email address will not be published.