“Oppa sangat Petra ni…” Anak ‘Terkenαn’ Wajah Korea, Rupαnyα Ini Yang Mona Allen Lαkukαn Ketika Hamil

Putera sulung kepada pasangan selebriti Pekin Ibrahim dan Mona Allen iaitu Petra Pekin yang kini berusia dua bulan menjadi perhatian para peminat. 

Mana tidaknya, wajah comel Petra seakan – akan wajah bintang Korea itu membuatkan ramai ger4m dan tidak keru4n. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mona Allen🌙 (@mona.allen)

Sejak mended4hkan wajah anaknya baru – baru ini, Mona atau nama sebenarnya Munna Hafiraneza Allen sering memuat naik perkembangan anaknya menerusi akaun Instagram miliknya. 

Menurut Mona, sehingga kini berat anaknya sudah mencecah 5.7 Kilogram meskipun baru berusia dua bulan. 

Terbaru, perkongsian Mona mengenai ‘anak merd3ka’nya menarik perhatian ramai dimana dia mended4hkan sering menonton drama Korea ketika sedang hamil.

“Oppa sangat Petra ini, masa mengandung dulu suka tengok drama Korea, kan dah macam k-pop,” tulisnya. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mona Allen🌙 (@mona.allen)

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet tidak h3nti memuji kecomelan Petra serta ger4m melihat pipi tembamnya. 

“Masyallah comelnya.. Semoga Petra and Mummy sihat selalu.”

“Nomei nyee, dobotnyee. nak tercabvt dah butang tu petra”

“Pipi tu nak bawa kemana petra…pic1t kang.”

“Kal4h semua oppa oppa kat Korea ni lol x”

“Alaaa….mirip betul Petra dgn Kpop. Comelnyaaa dia tuu. Cerah mcm mamanya”

“Ikut muka mummy petra.”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Sumber: 

[1] Rujukan, ohmymedia

[2] Gambar, mona.allen

Leave a Reply

Your email address will not be published.