(Video) “Muncung betul eh mulut tu…” Gelagat Ana Nayla Ketika Lαpαr Buat Ramai Gerαm

Tidak dinaf1kan kanak – kanak anak merag4m jika lamb4t diberi makan kerana mereka masih kecil dan belum boleh bercakap dengan baik. 

Pelbagai rag4m dan kerenah ketika lap4r dapat dirak4m oleh ibu bapa yang kadang – kadang mencuit hati. 

Seperti perkongsian video mengenai anak kepada pelakon dan penyanyi Ayda Jebat dan pengacara Nabil Mahir. 

Ana nayla yang kini berusia setahun lebih sudah pandai berjalan sendiri tanpa dipegang oleh orang lain dan ini dikongsi sendiri oleh Ayda menerusi akaun Instagram anaknya. 

Menerusi perkongsian terbaru, gelagat Nayla yang sedang menunggu makanan ketika lap4r mencuit hati ramai. 

Mana tidaknya, Nayla yang dipangku oleh daddynya membuat muncung itik sambil dirak4m oleh mommynya ketika menanti makanan sampai. 

Perubahan wajah Nayla yang ceria selepas mendapat makanan bukan saja menghiburkan ibu bapanya malah mereka yang melihat turut terhibur. 

“Perempuan bila lap4r, muncung! Betul tak? Aunties macam tu jugak tak? Mommy tak. Mommy kalau lap4r, dia jadi ghim4u!” tulis Ayda diruangan kapsyen. 

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut ger4m melihat telatah comel anak perempuan kepada Ayda dan Mahir ini. 

“Bila kenyang trus muka mintak kena ciúm”

“Eeeiii ayda jebat junior ni, gig1t pipi tu kang omeyy nauuu”

“Cute nye moncong tu nk g mana syg”

“Nape comel sgt ni..bila lap4r muncungnya mulut dia..tapi bila dah kenyang dok senyum2 sampai melel3h air liur”

“Shomelnye mulut tu..mulut tu”

“Ya Allah rasa nak gig1t² je si gebu ni”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, nabilmahir, ananaylaofficial

Video, ananaylaofficial

Leave a Reply

Your email address will not be published.