Kongsi Wajah Lelaki Míríp Dirinya, Sekαli Ini Respοns Shuib

Baru – baru ini program rancangan Melet0p telah membawa tiga individu yang memiliki wajah seiras selebriti tempatan seperti Erra Fazira, Neelofa dan Fazura. 

Sekilas pandang wajah mereka memang terlihat sama dengan para selebriti ini dan dua daripadanya sudahpun pernah bertemu empat mata dengan artis masing – masing. 

Terbaru, perkongsian pelawak dan usahawan Shuib Sepahtu turut berkongsi foto seorang individu yang memiliki wajah seirasnya. 

Individu tersebut lengkap berpakaian tent3ra saling tak ub4h seperti Shuib dan ini dikongsi sendiri oleh penyampai radio Suria FM itu. 

Menurut Shuib, dia ingin bertemu dengan lelaki yang seiras dirinya itu dan meminta sesiapa yang mengenalinya untuk memaklumkan kepadanya. 

“Yeeeeee macammmm samaaa,,tapiiii bukannnnnn,sal4hhhh sal4hhhh. Ade yg kenal ke Abang ni,,,tol0ng tag dia plssssss,,,teringin nak jumpa,” tulis Shuib di ruangan kapsyen. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut tidak menyangka bahawa individu tersebut seiras sama dengan Shuib. 

Dalam pada itu, rakan selebriti juga turut mengvsik Shuib memandangkan lelaki tersebut memakai pakaian beruniform. 

“Akh1rnya kant0i jugak Eib…Aku dah kata jangan amek gambor waktu kau dalan uniform..Kan orang dah dapat cam”

“Siapakah gerangannya ye. Moga Shuib dapat temui abang tent3ra.”

“Tak pakai spek tadi aku ingat kamuuu.. Bila pakai haaaa”

“Shuib Sepahtu versi gar4ng. Haha sama sangat”

“Ya tuhan. First aku tgok gambar ni : ada cerita baru ka?”

“Jangan cuba meny4mar. Saya tau lah ni Mr Soneb”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, shuibsepahtu, utusan

Leave a Reply

Your email address will not be published.