(Video) “Kenαpα Ronaldo tαk masuk Morocco je…” PU Riz Pαsrαh Dengαr Soαlαn Neelofa

Dem4m bola kian terasa apabila Piala Dunia FIFA sudahpun sampai ke peringkat akh1r dan rata – rata peminat bola sanggup menunggu untuk menonton perlaw4nan tersebut. 

Kebanyakan mereka yang meminati bola pastinya akan merasa sed1h apabila pemain bola kesayangan mereka tidak dapat pergi untuk peringkat seterusnya. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HARIS ISMAIL (@hrisbismail)


Sama seperti suami pengacara dan usahawan Neelofa iaitu Muhammad Haris atau mesra dipanggil PU Riz yang meminati sukan bola.

Berkongsi kekec3waannya kepada para peminat ketika bersiaran langsung, PU Riz luahkan rasa terkil4n apabila pemain kesukaannya iaitu Ronaldo tidak dapat pergi ke peringkat seterusnya. 

Dalam berkongsi kesed1hannya kepada pengikutnya di media sosila, Neelofa yang berada di situ menyampvk dengan soalan yang melucukan. 

Mana tidaknya, Neelofa dengan selamba mengajukan soalan yang kebanyakan bukan peminat bola sepak akan tanya. 

“Kenapa Ronaldo tak masuk Morocco je?” soal Neelofa. 

“Dia punya soalan tu, biasa laa perempuan yg baru nk ambil tahu pasal bola,” tulis @lofa.world diruangan kapsyen. 

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur dengan pertanyaan Neelofa kepada PU Riz. 

“Haha lofa ingt nk masuk moroco tu mcm nilai masuk dlm selangor senangnya”

“Soalan bini aku ‘argentina ni club ke?'”

“Xpe la..kira okey la tu masuk semi. soalan lofa pun..hahahha”

“Hahahaha .igt ak jer mcm ni. ruponyo lofa pom gini jgk hahahahahah”

“Org perempuan mmg mcm tu…dia punya oemikiran mudah..kiut lofa”

“Nak4l umie bilal nieee soalan bonus”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, neelofa, hrisbismail

Video, @lofa.world

Leave a Reply

Your email address will not be published.