(Video) “Lambαt benor nak panjang kakinye…” Perkongsiαn Jinggo Mengenai Cucunya Cuit Hαti Ramai

Bagi mereka yang bergelar datuk dan nenek, meluangkan masa bersama cucu kesayangan adalah satu perkara yang menggembirakan. 

Ditambah lagi cucu sulung, pastinya momen –momen tersebut akan disimpan dalam memori dan dimuat naik ke laman media sosial. 

Seperti pengarah terkenal iaitu Jinggo atau mesra dipanggil Tok Sidang yang sentiasa berkongsi berkenaan cucu sulungnya, Bunga ElHaq. 

Bunga juga merupakan anak kepada pelakon cantik Elisya Sandha dan Uzair Haqimy yang kini berusia lima bulan. 

Terbaru, perkongsian Tok Sidang sekali lagi menarik perhatian ramai dimana Bunga sedang duduk dalam ‘baby walker’. 

“Assaalamualaikum Good morning Geng Tok Sidang di mane sajer komer berade.  

“Lambat benor nak panjang kaki nye cucu Tok Sidang @bungaelhaq ni…Beli jer lah.. gant0ng kaki gant0ng kaki lah.. Lantak lah. 

“Ramei Ohgang cakap ikut muka Nanna dia lah.. Apak dia lah… tapi Tok Sidang rase macam ikut muke Ohgang Jepon jer,” tulisnya. 

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur dengan luahan Tok Sidang mengenai cucunya. 

“Memang pun macam muka jepun.. semua muka tak copy paste pun.. Mesti atuk dia tak sabar nak membvli tu, untung lah dapat atuk yg kuat menyak4t”

“Bawok nyabo..jap lagi dapat kaki..jenuh mengej0rnyer”

“Bunga ni comel sangat ni..sem0ga sentiasa dilindungi dan jadi anak yg baik serta solehah”

“Muka tok sidang versi cerah ni”

“Deme Sal4h tu .yg betulnya Bunga ikut Muka tok sidang haha.”

“Tunggu cucu dadda Dapat kaki Nnti Bru tau”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, elisyasandhaofficial, bungaelhaq, jinggo_jspictures

Video, jinggo_jspictures

Leave a Reply

Your email address will not be published.