(Video) Peminat Nak Bergambar Dengan Safawi Rasid, Sekali Reαksi Syifa Melvin Jadi Buαlαn Ramai

Pemain bola sepak pasukan Johor Darul Takzim iaitu Safawi Rasid mempunyai peminatnya tersendiri dan sering menjadi perhatian ramai. 

Safawi sudah bergelar suami kepada pelakon dan pempengaruh Syifa Melvin dan majlis pernikahan dihadiri oleh keluarga dan rakan terdekat. 

Meskipun sering digos1pkan bersama, namun masing – masing membuat keputusan untuk berdi4m diri sehingga tarikh mereka disatukan. 

Terbaru, pasangan pengantin baru ini sekali lagi menjadi bualan ramai apabila satu video mengenai mereka dikongsikan oleh seorang individu menerusi laman TikTok. 

Menerusi video tersebut, Safawi yang bangun untuk bergambar bersama peminat cilik sambil diperhatikan oleh Syifa mencvri tumpuan ramai. 

“Gelak besar Safawi Rasid, anak aku cakap dia pemain bola Argentina,” tulis individu tersebut. 

Pelbagai komen ditinggalkan oleh warga maya mengenai situasi tersebut yang rata – rata memuji pasangan pengantin baru ini. 

Dalam pada itu, ada juga yang memberikan komen mengenai riak wajah Syifa yang tidak berpu4s hati atau memberikan reaksi wajah gar4ng.

Meskipun begitu, ada segelintir mereka yang memihak kepada Syifa dengan mengatakan reaksi wajahnya sememangnya begitu dan Syifa sebenarnya sedang tersenyum.

“Elelele comel je joyah senget kpala tgk pawi melayan fans”

“Aku phm perasaan joyah bila org ckp die cm somb0ng..sbb aku pun org ckp cmtu..bkn ape sje je mls nk snyum nt org cair plak”

“Berseri nya pengantin baru ni”

“Korang sebokkan muka syifa . Dia mmg cmtu guys tapi dia senyum lawa muka dia taw”

“Muke bini dia tu, klu org tk tau, org igt cm tox1c, cm somb0ng.. tp sbnrnya mmg air muka dia cmtu”

“Joyah tu mmg pesen muka gituuuu … xdak apa lah”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, syifamelvin

Video, @mohdafifiashraf

Leave a Reply

Your email address will not be published.