(Video) “Sαbαr ye daddy, anak no 2 memang macam tu…” Gelagat Lila Amina Ketika Mαkαn Cuit Hαti Ramai

Pelakon dan pengacara Awal Ashaari telah bercuti ke luar negara pada penghujung Disember lalu bersama isteri dan dua anaknya iaitu Lara Alana dan Lila Amina. 

Berkongsi pengalamannya membawa dua anaknya yang berusia 8 tahun dan satu tahun di laman Instagram miliknya, meskipun agak suk4r namun Awal seronok dapat meluangkan masa bersama anak – anaknya.

Dalam pada itu Awal juga turut memuat naik beberapa foto serta video sepanjang mereka bercuti di sana. 

Menerusi perkongsian Awal, gelagat Lila paling mencuit hati para peminat dimana mereka sedang menikmati pencuci mulit di sebuah restoran. 

Dengan kapsyen yang mencuit hati dimana Lila sudah rindu dengan masakan Malaysia dan tidak sabar mahu pulang ke Malaysia. 

“Bila nak balik mesia ni? Tite dah rindu nak makan nasi dengan sup ayam!” tulisnya diruangan kapsyen. 

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur dengan gelagat anak nombor dua Awal yang lain dari kakaknya. 

“Sabar saja, Lila yang cantik nan imut. Pasti hari-hari liburan sebentar lagi selesai akan puas dan akan pulang kembali ke rumah.”

“Sabar yer daddy 2nd child mmg lain sikit semuanya terlebih”

“Comelnyaaaaaa tite & kakak”

“Lila syg mar4h nampak tetap comel!”

“Order lah nasi ayam Paris lila. Kan ada. Boleh lila makan sup”

“Ehh tite ni ger4m lah tgk tite ni comel je”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar,  lilaaminaaa, awalashaari

Video, lilaaminaaa

Leave a Reply

Your email address will not be published.