“Aku tahu macam mana perasaanya..” Pernah Lalui Situαsi Sama, Intan Saleh Titip Ucapan Buat Puteri Sarah

Sejak semalam, kisah pergola.kan rumah tangga pengarah dan pelakon Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana ha.ngat diperkatakan oleh orang ramai.

Hal ini susulan pendeda.han oleh Syamsul sendiri dimana dia sudahpun menikah dengan Ira Kazar di Thailand pada Jumaat lalu, nyata mengejvtkan ramai pihak.

Situasi dilalui Puteri Sarah Liyana Kamaruddin turut meraih perhatian ramai rakan selebriti yang tidak pu.tus-pu.tus memberikan sokongan termasuk usahawan dan personaliti media sosial, Intan Saleh.

Pernah berdepan keadaan sama, pemilik nama lengkap Intan Liana Saleh itu mengakui memahami perasaan seorang wanita yang dikhia.nati suami sendiri.

“Aku tahu macam mana perasaanya. Tak tahu nak na.ngis ke nak apa. Terdiam. Itu aku,” tulisnya dalam hantaran dalam Insta Story.

Intan juga tidak ketinggalan menitipkan pesan kepada Puteri Sarah supaya terus kuat menghadapi segala dugααn mendatang.

Katanya dalam hantaran lain, dia yakin ibu kepada dua cahaya mata itu mampu bertahan memandangkan pelakon tersebut merupakan seorang individu kuat semangat.

“Untuk Sarah terus kuat ya. Sarah dah terlebih kuat. Intan percaya Sarah dah buat yang terbaik. Tak apa, biar orang buat kita. Jangan kita buat orang. Rasa nak peluk Sarah sekarang,” katanya.

Menerusi beberapa perkongsian berbeza, Intan dilihat seakan meluahkan perasaan ge.ram terhadap perbuatan pengarah kontro.versi, Syamsul Yusof kepada sahabatnya itu.

“Ke.jam, itu saja aku nak cakap. Sakitnya, Ya Allah. Jangan nak cakap jodoh ke apalah. Eh, aku tak bolehlah. Maaf semua saya tengah meng.gigil ni ge.ram. Em0si betul.

“Selalu orang yang buat hal ini akan rasa dia sentiasa betul. Lepas itu puaslah cari sαlαh kita. Eh, emosilαh saya.

“Hidup ini tak selalunya di atas. Sekarang kau fikir kau saja yang betul. Allah kalau nak tαrik apa yang kau ada sekejap saja,” tulisnya lagi meluahkan rasa ge.ram.

Pada masa sama, Intan turut mengingatkan suaminya, Mohd. Aizam Yahya supaya tidak melakukan perbuatan serupa, selain bersikap jujur andai mempunyai ‘orang baharu’.

“Cinta (suami), kalau awak ada niat nak cu.rang dengan saya atau pun apa-apa lah, bagi tahu saya saja. Kalau sudah ada perempuan lain jangan pula cerita bu.ruk tentang saya.

“Perempuan akan suka dengar bu.ruknya isteri pertama dan dia akan buatlah sehabis baik untuk awak!

“Ingat cinta, saya sudah banyak kali pesan kat awak. Eh tiba-tiba laki (suami) kita pula kena be.bel,” kongsinya lagi.

Terdahulu, selepas tiga tahun bergelar ibu tunggal, Intan mendirikan rumah tangga dengan penjawat awam, Mohd. Aizam Yahya pada 21 Disember 2021.

Perkahwinan mereka dikurniakan seorang anak, manakala menerusi perkahwinan terdahulu dengan pemuzik, Ude Wahid pula diserikan dua putera.

Intan yang berce.rai dengan Ude pada 2018, sempat bermadu dengan pelakon, Izreen Azminda.

Ketika Intan sedang berdepan keme.lut dalam rumah tangganya, Puteri Sarah antara rakan artis yang turut memberikan sokongan moral untuk berdepan dugααn tersebut.

Sekadar perkongsian dan terima kasih.

Sumber:

[1] Rujukan, Kosmo

[2] Gambaf Utama, Beautifulnara & Kosmo

[3] Gambar, MediaHiburan, Astro Awani & hmetro

Leave a Reply

Your email address will not be published.