(Video) Kongsi Video Memasak, Anak Perempuan Aliff Syukri Jadi Buαlαn Ramai “Tengok cara pegαng sudip pon dαh tαhu…”

Impian setiap ibu bapa menginginkan anak – anak berbakti kepada mereka apbila tua nanti dan ianya dimulai dengan didikan yang bagus sejak kecil lagi. 

Ringan tulang dalam membantu ibu bapa perlu diasuh sejak kecil lagi supaya mereka sudah rajin dan ikhlas dalam mengerjakan sesuatu pekerjaan. 

Seperti anak perempuan kepada usahawan kosmetik Datuk Aliff Syukri dan Datin Shahida iaitu Qadejah El Zahra atau mesra dipanggil Cess. 

Meskipun baru berusia 12 tahun, Cess dilihat tidak kek0k membantu ibunya melakukan kerja rumah memandangkan Datin kini sedang sarat hamil. 

Menerusi perkongsian Datin Shahida, Cess dilihat sedang memasak satu resepi yang diminta oleh Datin yang sedang sarat. 

Tambah Datin Shahida lagi, dia dan Cess bergilir – gilir memasak sekiranya Datin Shahida berasa tidak sedap badan dan tidak lar4t. 

“Gigih tak anak dara kita masak!! sekarang ni senang je kita tingg4l order dan hantar link resipi..kadang2 dah sarat2 ni nak masak pun tak lar4t..gilir2 la dgn cess,” ujar Datin Shahida. 

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet tidak h3nti memuji kerajinan Cess membantu ibunya di dapur dan bukan sekadar lakonan. 

“If anak org Kaya..didikan sungguh bagus…moga berjaya dunia n akhirat.. Aamiin.”

“Suka tgk khdijah ni sbiji lembut sopan mcm datin.. kecik2x dah belajar ke dapur.. wlpun anak datodatin.. semoga mnjadi ank solehah yang berjaya didunia akhir4t cess”

“Nampak dia mmg selalu masak bukan sekadar buat conten aje”

“MasyaAllah..rajinnya anak dara datin masak.tahniah cess”

“Bagus cess ni.. walaupun agak sl0w tp jari n tangan dia tak kek0k pun. Lagi satu dia x takvt api ke terp3rcik ke.. mmg ikut habis ciri2 makpak dia.”

“Kemas ces buat keja.., dh la cantik.., bjk..kya.., pndai msk.., terbaik lah”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, shahidadherbs, qadejah_terlajaklaris

Video, shahidadherbs

Leave a Reply

Your email address will not be published.