(Video) “Seronok ya Bilal lαri-lαri…” Perkongsian Terbaru Muhammad Bilal Tαrik Perhαtiαn Ramai

Tidak din4fikan, kegembiraan setiap ibu bapa adalah melihat sendiri anak – anak membesar di depan mata. 

Setiap apa yang anak – anak lakukan menjadi momen – momen yang tidak akan dilup4kan apatah lagi merak4m momen tersebut. 

Seperti perkongsian pengacara dan usahawa Neelofa mengenai anak lelaki sulungnya iaitu Muhammad Bilal yang bakal berusia satu tahun. 

Meskipun jarang berkongsi foto mahupun video mengenai putera kesayangannya, namun setiap kali Neelofa memuat naik ke Instagram miliknya pasti akan menjadi perhatian. 

Sebelum ini, Bilal dilihat sudah boleh berjalan dengan baik dan mem4njat tangga tanpa b4ntuan orang lain ketika berada di taman permainan. 

Terbaru, perkongsian Neelofa yang dimuat naik semula oleh sal4h seorang peminatnya sekali lagi menarik perhatian ramai. 

Menerusi video tersebut, Bilal yang sedang bermain kej4r – kej4r dengan pengasuhnya dirak4m oleh Neelofa meskipun hanya sekejap. 

“Comel!! Seronok awak berl4ri2 ya Bilal. Tu mesti tak nak tido lagi,” tulis individu tersebut pada ruangan kapsyen. 

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut teruja melihat gelagat Bilal yang sudah boleh berl4ri meskipun sekilas. 

“Jenuh la nk kej4r,bilal dh dpt kaki”

“Bilal mesti baru lps c4s batt3ry ni”

“Org baru dpt kaki…puaslah mgej4r”

“Rse mcm baru haritu aku tgok lofa reve4l muka anak dia, tau2 dh boleh jalan dh. Aku dok bygkan anak dia baru 2 3 bulan padahal nak setahun dah”

“MasyaaAllah handsome nya, nampak sikit rambut Bilal, mix blood”

“Da aktif sgt2 dah Bilal”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, neelofa

Video, @seorangnur

Leave a Reply

Your email address will not be published.