(Video) Gelagat Anak Puteri Sarah Baca Doa Makan Lαju2 Cuit Hαti Ramai “Lαpαr sangat tu gαyαnyα…”

Tidak din4fikan impian setiap ibu bapa mahu melihat anak – anak mereka membesar dengan baik dan memiliki ilmu yang sebaiknya. 

Jadi tidak hairanlah sejak kecil lagi anak – anak dihantar ke sekolah mahupun kelas tambahan untuk mereka belajar mengenai ilmu duniawi mahupun kerohanian. 

Menjadi kebanggaan ibu bapa apabila anak – anak sudah pandai serba serbi sejak mereka kecil lagi, seperti perkongsian pelakon Puteri Sarah Liyana mengenai anak perempuannya. 

Menerusi perkongsian video di Instagram bersama anak lelaki dan perempuannya, Puteri Sarah berkongsi mengenai Sumayyah membaca doa makan. 

Sumayyah yang baru berusia tiga tahun membaca dengan lancar doa makan, namun lain pula yang terjadi yang mencuit hati. 

Mana tidaknya, Sumayyah membaca doa dengan l4ju hanya dengan sekali nafas sambil menadah tangan. 

“Bacaan dah ok adik tapi kenapa l4ju sangat,” ujar Puteri Sarah pada ruangan kapsyen. 

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur melihat gelagat anak perempuan Puteri Sarah. 

“Bca doa lel4ju la, nnti rezeki pun laju ja sampai”

“Pandai Sumayyah.Bagus Sarah didik anak 2 roles dalam satu masa.Sarahlah ayah Sarahlah ibu”

“Alhamdulilah.Pandai Sumayyah.cuba baca Alfateha, Nenda nak dgr lah.”

“Suka tengok video summayah sekarang dh besar banyak pulak perangainya. Moga jadi anak yg solehah & adik yg penyayang ya. .”

“Lap4r sgt tu gayanye…hahahaha comel je”

“MasyaAllah.Semoga Sumayyah menjadi anak yg cemerlang dunia & akh1rat.Amin.”

Sekadar info dan semoga bermanfaat. 

Gambar, puterisarahliyana, syaikhulsumayyahofficial, kosmo

Video, syaikhulsumayyahofficial

Leave a Reply

Your email address will not be published.