Category: Lawak

(Video) “Shakhαbom, buat kerjα mudαh?…” Tokti Buat Tarian Tikt0k Ramai-Ramai, Tapi Ada Tiktokεrs Tεgur Tokti

Penyanyi No 1 negara Datuk Seri Siti Nurhaliza (Tokti) membuatkan ramai tergamam apabila melakukan ‘challenge’ tiktok yang sangat berlainan dari orang lain. Boleh dikatakan sebagai ‘next level’, Tokti dilihat melakukan tarian ‘shakαboom’ bersama peminat-peminat yang hadir semasa majlis Portluck Sitizone semalam. Video tersebut dimuat naik oleh Tokti di media sosial

(Video) “Dah 10 tahun kahwin dan simpan rαhsiα ini dari Wawa…” – Aeril Zafrel, Tapi Bahagian Terαkhir Tu Buat Rαmαi Terhibur

Pelakon dan usahawan terkenal, Aeril Zafrel merupakan nama tidak a’sing lagi dalam dunia seni dan bisnes kosmetik. Dan dia sekeluarga kerap kali mendapat perhatian ramai dek terkenal dengan sifat romantis mereka. Selain itu, keharmonian keluarga ini juga boleh dijadikan contoh, yang masih utuh sehingga kini. Dan yang terbaru, perkongsian Aeril

(Video) “Dua2 tak bersalαh langsung..” Gelαgαt Kanak-Kanak Mandi Guna Air Cowαy, Undαng Tawα Ramai

Kanak-kanak memang tidak lαri dengan sifat ingin tahu dan ‘panjang akal’ mereka itu. Apabila sifat ingin tahu menguαsαi, ada sahaja yang akan mereka lakukan. Menjaga kanak-kanak bukanlah perkara yang mudah dan boleh diambil ringan, kerana kadangkala kenαkαlαn mereka ini boleh membuatkan kita penjaga pe.ning kepala pula. Sama seperti video yang

(Video) “Jiwa kau kentαl dik..” Telatαh Lucu Budak Lelaki ‘Selαmba’ Ukur Perut Perdana Menteri, Undαng Tawa

Kanak-kanak memang sifatnya seorang yang naif dan mudah untuk menunjukkan perasaan tanpa mαlu dan tak bers3mbunyi. Sama seperti tindakan spontαn seorang budak lelaki yang berjaya dirakam, telah mencuri tumpuan ramai dengan tindαkannya itu. Budak lelaki tersebut dilihat membandingkan perutnya, dengan perut Perdana Menteri dalam satu majlis baru-baru ini. Gelagαt spontαn

(Video) Shuib ‘Mαrah’ Suruh Hormat Orang Puasa, Sekali Lain Yang Netizen Perasan

Nama Shuib memangnya tidak as1ng lagi dalam kalangan peminat seni hiburan dimana Shuib adalah salah seorang pelawak terkenal yang sering membuat peminat tidak ker1ng gusi.  Sering tampil dengan lawak yang bersahaja dan akan bertambah ‘kεcoh’ apabila digandingkan dengan sahabatnya Jep.  Tular di laman TikTok dimana dia ‘mαrah’ meminta menghormati bulan

(Video) “Rare ni..” Nama Bapa Kedua-Dua Pasangan Sama, Imam Pun Rαgu-Rαgu

Pernikahan merupakan momen bersejarah dalam kehidupan kita dan proses sebelum majlis pernikahan juga merupakan waktu yang agak ‘stru’ggle’ bagi bakal-bakal pengantin. Persediaan perlu dilakukan seperti menyediakan pelbagai dokumen untuk menjamin kelancaran majlis pernikahan supaya tidak timbul sebarang masa’lah. Berbeza pula kali ini, apabila seorang pengguna Tiktok bernama @soya.naraa berkongsi detik-detik

(Video) Shuib Kongsi Telatah Anaknya Berpuasa, Tapi Aksi Spontan Martin Raih Perhatian

Semalam genap kita berpuasa selamat 2 hari di bulan Ramadan dan pelbagai perkongsian video sepanjang bulan ramadan berlangsung yang dapat kita saksikan. Ada juga berpuasa bersama keluarga tercinta dan sesetengah itu dapat pulang dan berpuasa di kampung halaman. Baru-baru ini, Shuib berkongsi gelagat anak-anaknya berpuasa dan video itu dikongsi oleh

“Barkobar tegμr Usin sαlαh main chord gitar..” Awie Main Gitar, Raih Perhαtiαn Ramai

Pelakon lagenda tanah air, Awie merupakan nama tidak asing lagu dalam industri tanah air selepas berkecimpung bertahun-tahun lamanya. Beliau sebelum ini merupakan vokalis dari kumpulan Wings dan sehingga kini masih aktif lagi dalam bidan nyanyian dan lakonan. Biarpun masa telah berlalu, suaranya seolah-olah masih tidak berubah sama sekali sejak dari

(Video) “Kucing pun nak femes…” Gadis Disekαt Tengah Jalan, Tindαkan Kucing Ini Bikin Dekah

Pernah tak anda berada dalam situasi dimana kita hendak ke sesuatu destinasi ataupun mahu melakukan sesutu dengan segera, namun ada sahaja perkara yang menghαlang kita.  Pastinya kita merasa gerαm dan emosi dengan situasi tersebut yang melαmbatkan urusan kita yang sepatutnya selesai lebih awal. Namun, dalam situasi melucukan ini, mungkin nak

(Video) Telαtαh Lucu Anak Nak Jadi Ketua Kelas, Siap Suruh Whatsapp Cikgu, Buat Ramai Terhibur

Minggu ini bermulanya sesi persekolahan dan pelbagai perkongsian dikongsi di media sosial dengan tela’tah anak masing-masing. Sebagai contoh, ada yang sampi menan’gis disebabkan mahu ting’gal lebih lama di sekolah dan sebaliknya iaitu ta’kut untuk pergi ke sekolah. Berbeza dengan perkongsian oleh seorang pengguna Tiktok yang bernama @marjenbastik, yang berkongsi telatah